تهران: 09202775857-09962028030/کرج:09941176993

قهوه فول کافئین

خرید قهوه فول کافئین

گاهی اوقات برای شارژ کردن انرژی از دست رفته در طول روز و تمرکز برای انجام کارهای روزانه و از بین بردن کسالت، خستگی، بی حوصلگی و خواب آلودگی به فکر نوشیدن قهوه می افتیم در واقع چون شما به خورن قهوه عادت دارید این حس در طول روز به شما دست می دهد که به این نوشیدنی انرژی زا نیاز پیدا می کنید و بدنتان به آن عادت کرده است.

در این محتوا می خواهیم با چگونگی خرید قهوه فول کافئین آشنا شویم و بدانیم آیا انتخاب این قهوه برای ما مناسب می باشد و این قهوه خاص را با کیفیت عالی از کجا با خیال راحت تهیه کنیم که از نوشیدن آن و خواصش لذت ببریم، با کافی پارس بهترین آموزشگاه قهوه در کرج تا انتهای مطلب همراهمان باشید.

قهوه فول کافئین

قهوه فول کافئین چیست و بهترین آن کدام است؟

قهوه فول کافئین همانطور که از نامش پیداشت غنی از کافئین پر انرژی می باشد و بین قهوه ها مسلما از قهوه روبوستا تهیه می گردد که دو برابر قهوه عربیکا کافئین دارد بخصوص که رست دارکی هم داشته باشند، این قهوه بسیار قوی است و مناسب افرادی است که بدنی سالم و بدون بیماری زمینه ای داشته باشند و برای خرید قهوه فول کافئین بهتر به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید و از هرجایی خرید نکنید.

عوامل موثر در کیفیت خرید قهوه فول کافئین:

1-نوع رست قهوه و میزان کافئین آن:

رست قهوه در میزان کافئین قهوه تا حدی تأثیر دارد و البته قهوه هایی با رست دارک حتما دارای کافئین بیشتری نمی باشند یا قهوه ای با رست لایت حتما کافئین کمتری ندارد و این طعم قهوه هاست که تفاوت ایجاد میکند و خوب است بدانید دانه هایی که رست دارک تری روی آنها صورت گرفته عملا کافئین بیشتری هم از دست داده اند.

با این حال که رست قهوه باعث از بین رفتن مقداری کافئین می شود اما آنقدر هم تأثیر گذار نمی باشد و در خرید قهوه فول کافئین باید دقت لازم را داشته باشید و طعم آن را حتما تست کنید.

2-روش دم آوری قهوه و میزان کافئینش:

مقدار کافئین در قهوه عصاره گیری شده با توجه به نوع دم کردن آن متفاوت می شود، در واقع هر چه زمان دم کشیدن قهوه طولانی تر شود میزان کافئین قهوه هم بیشتر خواهد شد و در هر بار سرو کردن مقدار کافئینش نیز بیشتر خواهد شد و به قهوه فول کافئین نزدیک تر می شود.

بر اساس تحقیقات آزمایشگاهی یک اونس شات قهوه اسپرسو دارای 50 میلی گرم کافئین و فنجان 12 اونسی از قهوه اسپرسو دم کشیده دارای 120 میلی گرم کافئین می باشد و می توان به آن گفت قهوه فول کافئین!

در روش های دم آوری با ابزار و دستگاه های مختلف برای قهوه فول کافئین می توان از روش دم کردن قطره ای با قهوه سازهای فیلتری یاد کرد مثل کمکس،  سایفون و … که این روش های دم کردن قهوه باعث افزایش میزان کافئین در قهوه می شوند و حتی از فرنچ پرس هم مقدار کافئین بیشتری به شما می دهند.

3-آسیاب قهوه و تأثیرش در فول کافئین شدن آن:

یکی از عواملی که در میزان کافئین قهوه نقش دارد نوع آسیاب و درجه آسیاب آن می باشد، باید گفت که اگر دانه های قهوه بیشتر آسیاب و ریزتر شوند کافئین بیشتری نیز به شما می دهند بخصوص اگر زمان دم کشیدنشان نیز طولانی تر شود، پس موقع خرید قهوه فول کافئین به میزان پودر شدن آن توجه کنید.

قهوه فول کافئین

خرید قهوه فول کافئین و بهترین آن:

از انواع قهوه با کافئین بالا می توان قهوه اسپرسو را نام برد، یک شات قهوه اسپرسو سینگل 77 میلی گرم کافئین دارد که بسیار قابل توجه است، در کنار اسپرسو یک فنجان قهوه کلدبرو دارای 240 میلی گرم کافئین است و مقدار کافئینش حتی بیشتر از یک شات اسپرسو می باشد.

پس متوجه می شویم که میزان کافئین در اسپرسو بیشتر است اما یک فنجان کلدبرو دارای کافئین بیشتری است تا قهوه اسپرسویی که کافئین بالایی دارد؛ در نهایت می توان پرکافئین ترین قهوه ها را اسپرسو، فرنچ پرس، قهوه ترک و کلدبرو و قهوه تهیه شده با موکاپات در نظر گرفت.

مزیت خرید قهوه فول کافئین برای بدن چیست؟

1-لاغری، چربی سوزی و کاهش وزن بدن در گذر زمان و استفاده منظم و مکرر

2-کاهش اشتها برای لاغر شدن

3-سوزاندن کالری و در نتیجه تناسب اندام

4-بالا رفتن هوشیاری و تمرکز در امور

5-بهتر شدن عملکرد مغز در فرد

6-بالا بردن کارایی بدن برای انجام ورزش و بدنسازی قبل از شروع به فعالیت

با دانستن این مزایا بهتر است به فکر خرید قهوه فول کافئین البته از یک فروشگاه معتبر بیفتید.

قهوه فول کافئین

خرید قهوه فول کافئین از کافی پارس:

کافی پارس بزرگترین فروشگاه زنجیره ای قهوه ایران میکسی ویژه تهیه دیده که این میکس جذاب از دانه های اصیل، با کیفیت و 100% روبوستا تهیه شده است که از ترکیب قهوه بهترین مزارع و کشورهای دنیا شامل قهوه چری، قهوه جاوه، قهوه پی بی و… با فرمول خاص کافی پارس تهیه شده است،.

کافی پارس با آزمایشگاه و متخصصین قهوه ی حرفه ای بهترین و خوش طعم ترین میکس های قهوه را تهیه و تولید می کند تا بتوانید بهترین خرید قهوه فول کافئین خود را داشته باشید.

رست ویژه کافی پارسی برای خرید قهوه فول کافئین:

در کارخانه ویژه رستری کافی پارس برای طعم و عطر بیشتر قهوه و رسیدن به کیفیتی ایده آل از بروز ترین و مدرن ترین دستگاه های رستری دنیا استفاده می شود، در این میکس قهوه های با کیفیت با رست های مدیوم و دارک قرار دارد تا کافئین و تلخی بیشتری برای طرفداران به خرید قهوه فول کافئین تهیه شود و آنها را راضی نگه دارد.

ویژگی میکس ویژه فول کافئین کافی پارس:

میکسی کاملا تلخ و فول کافئین برای شما علاقمندان می باشد و اسیدیته کمی نیز دارد، ناگفته نماند غلظت و کرمای قهوه میکس، بسیار بالا و ضخیم و خوش طعم و رنگ برنزی زیبای خودش را دارد.

خرید قهوه فول کافئین کافی پارس مناسب چه کسانی است؟

این میکس مناسب برای آغاز یک روز با انرژی و خواب پران می باشد ضمن اینکه در طول روز و هنگام کار روزانه به شما تمرکز و دقت بالاتری خواهد داد، شما را خوش اخلاق نیز می کند و برای رفع کسالت و خستگی نیز مناسب است، اگر ورزشکار باشید نوشیدن یک فنجان قهوه فول کافئین انرژی شما را تا حدی بالا می برد که در تمام طول ورزش و وزنه زدن کم نخواهید آورد ضمن اینکه انرژیتان نیز دوبل می شود.

اما اگر بیماری قلبی دارید بخاطر فشار خونی و بالا بردن پمپاژ قلب که ایجاد می گردد پیشنهاد می شود از خرید قهوه فول کافئین صرف نظر کنید و میکس های ملایم تر قهوه کافی پارس را انتخاب نمایید.

قهوه فول کافئین

ویژگی های کلی قهوه فول کافئین کافی پارس:

-نژاد دانه قهوه: روبوستا

-کشور و مزرعه رشد و رست آن: هند چری با رست دارک، اندونزی جاوه با رست مدیوم، پی بی با رست مدیوم

-تلخی قهوه: 4 از 5

-اسیدیته قهوه یا ترشی آن: 1 از 5

-میزان کافئین: 5 از 5

-رایحه قهوه: ترکیبی از تلخی و بادام تلخ

-طعم یاد آورنده: ترکیبی شگفت انگیز از شکلات تلخ به همراه بادام تلخ و ادویه ای

-وزن بسته: 500 گرمی

-نوع قهوه داخل بسته: دانه قهوه بصورت خشک یا به میل شما پودر شده

با توجه به کیفیت عالی قهوه استفاده شده در میکس قهوه های فول کافئین کافی پارس و تازگی آن به شما پیشنهاد می گردد با خیال راحت ازین فروشگاه اینترنتی بصورت راحت و آسان نسبت به خرید قهوه فول کافئین اقدام نمایید.

کافیست روی لینک زیر کیلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر مستقیم وارد شوید و از یک خرید لوکس که به شما اختیارات زیادی در انتخاب نوع میکس، قهوه بصورت دانه یا پودر شده با بسته های شیک و قیمت ارزانتر از همه جا می دهد لذت ببرید:   https://coffeepars.com/p/100-robusta-hybrid/

به نوشته امتیاز دهید

5/5
جدیدترین مقالات

جدید ترین مقالات کافی پارس

نژاد های اصلی قهوه
مقالات

نژاد های اصلی قهوه

قهوه عربیکا و قهوه روبوستا نژاد های اصلی قهوه هستند هر یک از این دو گونه، ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فردی دارند که در زیر

ادامه مطلب
اکسسوری‌ های باریستا
مقالات

اکسسوری‌ های باریستا و کافه

اکسسوری‌ های باریستا به مجموعه‌ای از ابزارها و وسایلی اطلاق می‌شود که برای تهیه و سرو قهوه به کار می‌روند.اکسسوری‌ های باریستا به او کمک

ادامه مطلب
فواید قهوه
آموزش‌ها

فواید قهوه چیست؟

قهوه، از گذشته‌های دور تا به امروز جزء محبوب‌ترین نوشیدنی‌های جهان است که به دلایل متعددی مورد توجه افراد قرار گرفته است. علاوه بر طعمی

ادامه مطلب
زیرگونه‌های قهوه
مقالات

منظور از زیرگونه‌های قهوه چیست؟

زیرگونه‌های قهوه تنوع زیادی در دنیای قهوه ایجاد کرده‌اند و هر کدام با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، تجربیات متفاوتی را برای علاقه‌مندان به قهوه فراهم می‌کنند.

ادامه مطلب
تفاوت لاته و کاپوچینو
مقالات

تفاوت لاته و کاپوچینو

لاته و کاپوچینو دو نوع محبوب قهوه هستند که هر کدام با ترکیب‌های مختلفی از قهوه اسپرسو و شیر تهیه می‌شوند. با این حال، این

ادامه مطلب

هر سوالی دارید بپرسید تا مشاوران با شما تماس بگیرند

جشنواره 55% تخفیف (از 1 الی 12 مرداد ماه )

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مشاوره رایگان و ثبت نام