تهران: 09202775857-09962028030/کرج:09941176993

هزینه دوره باریستا

هزینه دوره باریستا چقدر است؟

هزینه دوره باریستا برای دیدن آموزش باریستایی بسیار مهم است. این شغل از دسته شغل های خدماتی، به عنوان یک هنر هم به حساب می‌آید؛ چراکه شاغلان این شغل توانایی خاص و مهمی دارند، از این رو یادگیری صحیح و تسلط اصولی به تمامی نکات جزئی و کلی باریستایی بسیار مهم بوده و باید به صورت جدی آموزش داده شود.

برای همین است که افراد عاشق این شغل بایستی به طور صحیح و اصولی در دوره‌ای کامل شرکت کرده تا به مهارت لازم دست پیدا کنند. یکی از مواردی که در انتخاب آموزشگاه مهم است هزینه دوره باریستا ا‌ست که در آکادمی کافی پارس سعی بر آن شده با توجه به خدمات آکادمی، کمترین مبلغ از هنرجویان گرفته شود.

هزینه دوره باریستا

باریستایی چیست؟

باریستایی یکی از شغل‌های متصدی است که فرد در آن می‌تواند به بهترین نحو انواع قهوه را سرو کرده و به بهترین شکل با مشتری ارتباط گیرد تا کافه‌ای که او در آن کار می‌کند تبدیل شود به بهترین کافه شهر برای مشتری. باریستایی از شغل‌های خاص و محبوب است؛ چراکه علاوه‌بر عمل آسان و لذت بخشی که دارد امکان تعامل با مردم را هم به شما می‌بخشد.

باریستایی از شغل‌های آرام و کم ‌دردسری است که می‌توان به راحتی آن را فرا گرفت و مشغول به کار شد؛ البته اگر که آموزش کامل، جامع و معتبر باشد. به طو‌ر کلی شما در این شغل می‌آموزید چطور از دانه‌های قهوه ده‌ها مدل قهوه دم کنید و آن را به نحوی تزئین کنید تا مشتری را شگفت‌زده کند.

باریستای موفق

عوامل موثر در قیمت هزینه دوره باریستا

به هر جا که برای آموزش این هنر مراجعه کنید عوامل مشترکی هستند که موجب می‌شوند هزینه دوره باریستایی در یک رنج قیمتی قرار گیرد. به هر حال باریستایی یک هنر است و یادگیری هیچ هنری رایگان نیست. با این وجود آکادمی کافی پارس سعی داشته در فراگیری این هنر برای شما تا حد ممکن سهولت ایجاد کند و ازلحاظ قیمت مانع یادگیری این هنر توسط هنر جویان نگردد. در زیر به برخی از عوامل مشترک موثر بر قیمت دوره باریستایی اشاره می‌کنیم.

  • استاد: مهم‌ترین رکن هر آموزشی، آموزش دهنده آن است؛ از این رو یافتن استادهای توانمند‌تر و قوی‌تر نیازمند هزینه بیشتر است. هزینه‌ای که متوجه همکاری با یک استاد حرفه‌ای می‌شود رکن اساسی هزینه هر دوره‌ است.
  • امکانات: اینکه آموزش‌های حضوری، کلاس‌ها درمکانی خوب و با وسایلی به‌روز برگزار گردند بسیار مهم است؛ هرچه ابزاراتی که در اختیار شما قرار دارند پیشرفته‌تر باشند هزینه بیشتری می‌برند.
  • مزیت‌های جانبی: هر آموزشگاهی برای جذب هنرجو سعی می‌کند بهترین و شگفت‌آورترین خدمات را ارائه دهد. هرچقدر که این مزیت‌ها بیشتر باشند هزینه دوره باریستایی هم بالاتر می‌رود.
  • تعداد افراد دوره: همان‌طور که می‌دانید هرچقدر که دانش آموزان یک کلاس کمتر باشند تسلط استاد بر آنها بیشتر می‌شود و امکان خطای آموزش پذیر کم‌تر؛ از این رو یکی از مزیت‌های مهم هر کلاسی می‌تواند کم بودن دانش آموزان آن باشد تا کلاس نیمه خصوصی شود. در آکادمی کافی پارس کلاس‌ها نیمه خصوصی هستند. شما حدوداً با 3 نفر هم کلاس خواهید بود.

هزینه دوره باریستا

مزیت های آکادمی کافی پارس با هزینه دوره باریستا 

آکادمی کافی پارس همواره سعی داشته آموزش باریستا را برای هنرجویان تسهیل بخشد. در آکادمی کافی پارس امکانات و مزیت های بسیار عالی فراهم گشته‌اند تا هنرجو بتواند نهایت استفاده را از دوره برده و در باریستایی خبره شود.

  • تضمین کار: آکادمی کافی پارس پس از اتمام آموزش، شما را به کافه‌ها معرفی می‌کند تا بتوانید خیلی سریع مشغول به کار شوید. یکی از مشکلات رایج پیدا نکردن کار بعد از آموختن یک هنر است؛ اما در آکادمی کافی پارس سعی می‌شود این مشکل برای هیچ کس رخ ندهد.
  • نامحدود بودن زمان دوره: شما تا زمانی که تمامی سرفصل‌های دوره را به طور کامل فرا نگرفته‌اید و اشکالات خود را کاملاً حل نکردید، می‌توانید از این دوره استفاده کنید. دوره تا زمانی که دیگر به آن نیازی نداشته باشید باز است.
  • کلاس‌های نیمه خصوصی: یکی از امکاناتی که بالاتر به آن اشاره کردیم نیمه خصوصی بودن کلاس‌های آکادمی کافی پارس است؛ به این معنی که شما حدوداً با 3 نفر هم‌کلاسی هستید.
  • کارت گارانتی: آکادمی کافی پارس یک کارت گارانتی به اعتبار 5 سال دارد که هنرجویان می‌توانند از آن استفاده کنند. این کارت مزایای بسیار عالی دارد.
  • کلاس‌های رفع اشکال: تا 5 سال هر اشکالی که در باریستایی داشته باشید به صورت رایگان برای شما حل می‌شود. به راحتی می‌توانید مشکلات خود را از استادان بپرسید و جواب را بگیرید.
  • وورک شاپ ها: آکادمی کافی پارس وورک شاپ‌هایی دارد که مدریت کافه و مواردی از این قبیل را آموزش می‌دهد. تا 5 سال می‌توانید به صورت رایگان در این دوره‌ها شرکت کنید و از آنها نهایت استفاده را ببرید.
  • تور های بازدید رستری: تا 5 سال می‌توانید در تورهایی که آکادمی کافی پارس در زمینه رستری برگزار می‌کند شرکت کنید؛ البته به صورت رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه ای.

هزینه دوره باریستا

امکانات مدارک آکادمی کافی پارس در قبال هزینه دوره باریستا 

آموزش های باریستایی و آموزش بارتندری آکادمی کافی پارس به این دلیل که در سازمان فنی و حرفه ای کشور به ثبت رسیده است؛ مدارکی که ارائه می‌دهد دارای ارزش استناد بوده و می‌شود با استفاده از آن به امکانات زیر دسترسی پیدا کرد:

  • امکان دریافت پروانه کسب: دارندگان مدرک اتمام دوره آموزشی باریستا از آکادمی کافی پارس می‌توانند با استفاده از این مدرک پروانه کسب دریافت کنند.
  • وام: با استفاده از این مدرک می‌توانید وام اشتغال دریافت کنید.
  • مهاجرت: این مدرک می‌تواند به شما امکان بدهد با استناد به آن بتوانید مسیر مهاجرت شغلی را برای خود فراهم کنید. مدارک کافی پارس به دلیل بین‌المللی بودن و دو زبانه بودن مسیر مهاجرت را برای شما هموارتر و امکان اشتغال به این شغل در کشور مقصد را فراهم می‌کند.
کلام آخر

باریستایی از مشاغل محبوب و پردرآمد است که فعالیت در آن نیازمند آموزش تخصصی و حرفه‌ای می‌باشد. ‌‌‌‌آکادمی کافی پارس با ایجاد امکان فراگیری این شغل به صورت تخصصی با هزینه کم به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به شغلی که دوست دارید دست پیدا کنید؛ همچنین با استفاده از مدرکی که کافی پارس به شما می‌دهد تسهیلات خوبی می‌توانید دریافت کنید.

به نوشته امتیاز دهید

5/5
جدیدترین مقالات

جدید ترین مقالات کافی پارس

ماشین اسپرسو
مقالات

همه چیز درباره ماشین اسپرسو

ماشین اسپرسو (Espresso machine) یک وسیله‌ی خاص برای تهیه‌ی قهوه است. این دستگاه با استفاده از فشار بالا، قهوه را از زبانه‌های خود عبور داده و

ادامه مطلب

هر سوالی دارید بپرسید تا مشاوران با شما تماس بگیرند

جشنواره 50% تخفیف (1 الی 11 اردیبهشت)

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مشاوره رایگان و ثبت نام