تهران: 09202775857-09962028030/کرج:09941176993

قهوه جاکوبز

معرفی برند خوشنام قهوه جاکوبز

 قهوه یک نوشیدنی پرطرفدار در کل دنیاست که جایگاه خوبی در بین مردم و هر سن و سالی پیدا کرده است و می توان آن را در یک روز کاری پشت میزتان، جلسات مهم رسمی و غیر رسمی، ملاقات های عاشقانه، دورهمی‌ها و مهمانی های خانوادگی، فامیلی، دوستانه و مهم تر از همه این ها بعنوان یک نوشیدنی روتین در زندگی افراد دید و همه این مصارف بالا بخاطر خواص قهوه می باشد که به فرد انرژی روزانه را می دهد و تمرکز را بر کارهای روزمره زیاد می کند، همچنین تحقیقات فراوانی که بر این دانه قهوه ای رنگ جادویی که انجام شده نشان داده است که از بسیاری بیماری ها و بوجود آمدن آنها جلوگیری می کند و در بعضی موارد به روند درمان نیز کمک می کند.

قهوه جاکوبز

در این مقاله می خواهیم شما را با قهوه جاکوبز که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین قهوه ها می باشد آشنا کنیم، مسلما قهوه جاکوبز  (Jacobs)  در میان برندهای قهوه موجود یک برند معروف و با کیفیت به شمار می رود و انواع گوناگونی از قهوه مثل قهوه فوری، آیس کافی، قهوه اسپرسو و کپسول قهوه و … را تولید می کند. در ضمن اگر به شغل باریستایی علاقه دارید با ضربه روی لینک آموزش جامع دوره باریستایی کافی پارس بصورت اینترنتی و راحت ثبت نام خود را انجام دهید.

تاریخچه قهوه جاکوبز:

تاریخ بوجود آمدن قهوه جاکوبز، تقریبا به صد سال پیش بر می گردد، نخستین بار جوانی آلمانی به نام یوهان جاکوبز که در یک کافی شاپ کار می کرد، به فکر خلق یک برند از قهوه افتاد تا بتواند مشتری ها را راضی نگه دارد چون یکی از مشکلات مشتریان کافه این بود که زمان آماده شدن قهوه سفارششان طولانی بود و عطر و طعم قهوه ها را نیز دوست نداشتند و بیشتر شاکی بودند تا راضی؛ به همین خاطر جاکوبز با راه اندازی این برند و تولید قهوه های جدیدی که با سرعت بیشتری آماده می شدند و عطر و طعم بی نظیری داشتند وارد عرصه صنعت قهوه شد و با گذر زمان و پیشرفت های فوق العاده و خلاقانه ای که ایجاد می کرد، این برند را با پ کوشش فراوان تبدیل به یکی از معتبرترین و ثروتمندترین برند ها کرد.

قهوه جاکوبز

انواع قهوه جاکوبز:

1-جاکوبز مونارک (Monarch) یا کرونانگ (Kronung):

قهوه جاکوبز

این مدل نوعی قهوه فوری است و برای تهیه اش نیازی به دستگاه خاصی ندارد و فقط با حل کردن یک یا چند قاشق از آن در آب جوش به سرعت درست می شود، همچنین در صورت تمایل امکان اضافه کردن کافی میت و شکر نیز برای خوش طعم تر شدنش نیز وجود دارد، شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که تفاوت قهوه جاکوبز مونارک و کرونانگ در چیست؟ تفاوتی ندارند و فقط اسمشان مختلف می باشد؛ این مدل از قهوه فوری جاکوبز، در کشور های روسیه و استرالیا با نام مونارک و در باقی کشورها به اسم کرونانگ شناخته شده است.

قهوه جاکوبز

2-قهوه شب و روز‌ جاکوبز:

برند ‌جاکوبز حتی برای افرادی که دوز مصرف قهوه شان زیاد است و در طول شبانه روز تعداد زیادی فنجان قهوه می نوشند قهوه ای خاص بوجود آورده است به نام قهوه شب و روز ‌جاکوبز که جزو قهوه های بدون کافئین یا قهوه دی کف به شمار می رود و طرفداران این برند با خیالی راحت می توانند از این نوع قهوه استفاده کنند بدون اینکه دچار اوردوز، ناراحتی معده یا بی خوابی های شبانه شوند.

قهوه جاکوبز

3-جاکوبز سه در یک:

کافی میکس های سه در یک، نوع دیگری از قهوه های فوری است که به شکل ساشه ای به فروش می رسند و هر ساشه آن شامل پودر قهوه فوری جاکوبز، پودر شیر و شکر می باشد که تنها با اضافه کردن آب داغ به آن، تهیه و آماده نوشیدن می شود، طرز تهیه قهوه‌ های فوری کار بسیار راحتی است بویژه مدل جاکوبز سه در یک که نیازی به افزودن شیر و شکر ندارد و می توانید یک فنجان یا ماگ قهوه خوش طعم را در مدت زمان کوتاه 2 الی 3 دقیقه داشته باشید.

قهوه جاکوبز

 

4-قهوه کرونات گلد جاکوبز:

قهوه فوری جاکوبز کرونات گلد یکی دیگر از قهوه های فوری موجود در بازار می باشد که متخصصین شرکت جاکوبز با استفاده از روش های خاص، به آن طعم مطلوب قهوه ای آروماتیک (از خصوصیات طعمی آروماتیک می‌توان به کافئین، غلظت و تلخی متوسط و عطری زیاد اشاره کرد) و ملایم داده اند، ناگفته نماند که این مدل کافئین قهوه کمتری نسبت به کرونانگ یا مونارک دارد.

قهوه جاکوبز

طرز تهیه قهوه مونارک جاکوبز:

در ادامه می خواهیم طرز تهیه یکی از انواع پرطرفدار برند جاکوبز یعنی قهوه مونارک را به شما آموزش بدهیم:

مواد لازم برای تهیه قهوه مونارک جاکوبز:

1-یک قاشق مرباخوری سرپر قهوه فوری مونارک جاکوبز

2-دو قاشق مرباخوری کافی میت (به جای کافی میت می‌توانید از شیر خشک هم استفاده کنید)

3-شکر در صورت تمایل به شیرین بودن قهوه

4-پودر شکلات یا وانیل در صورت دلخواه برای طعم و عطر بهتر و بیشتر

طرز تهیه :

ابتدا پودر قهوه فوری جاکوبز را در یک فنجان خالی بریزید و مقدار بسیار کمی آب جوش اضافه نمایید و هم بزنید تا کامل حل شود و یک دست گردد، در ادامه در صورت تمایل کمی شکر اضافه کنید تا شیرینی کمی پیدا کند، اگر شیر تازه دارید اول آن را بجوشانید و بعد به قهوه اضافه کنید ولی اگر از کافی میت یا شیرخشک استفاده می‌کنید، فنجان را که از آب جوش پر کردید آنوقت کافی میت یا شیرخشک را به فنجان اضافه کرده و هم بزنید تا مخلوطی یک دست داشته باشید؛ برای معطر بودن بیشتر در صورت تمایل می‌توانید کمی وانیل یا پودر شکلات هم نهایتا اضافه نمایید.

جاکوبز در دنیای امروز:

امروزه کمپانی جاکوبز بعنوان برندی از قهوه درجه یک در جهان جا افتاده است که محصول اصلی آن Krönung (به آلمانی یعنی تاج گذاری) در سراسر اروپا به خاطر داشتن آرومای قهوه بی نظیر معروف می باشد، محصولات جاکوبز پرفروش ترین برند خوار و بار فروشی ها در آلمان می باشد و بعنوان یکی از محبوب ترین مارک های قهوه در اتریش، جمهوری چک، یونان، لتونی، لیتوانی، لهستان و سوئیس شناخته شده است.

انواع محصولات جاکوبز:

همکنون جاکوبز یک برند میلیارد دلاری است که انواع مختلف قهوه های آن در سراسر اروپا و خاورمیانه به فروش می رسد و می توان آن را پیشرو بازار قهوه دانست که در بیش از 20 کشور جهان به فرم های بو داده و آسیاب شده، دانه کامل خشک، بلورهای محلول، کپسول قهوه، غلاف قهوه و مخلوط های طعم دار وجود دارد؛ امروزه این برند بخشی از شرکت جهانی چای و قهوه Jacobs Douwe Egberts است و از طریق مارک های معروفی در بیش از 100 کشور در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

قهوه جاکوبز

نکاتی برای خرید بهترین قهوه جاکوبز:

هنگام خرید قهوه باید به ذائقه خود و انتظاری که از یک نوشیدنی دارید توجه داشته باشید چون قهوه دارای طعم های تلخ یا ترش است که با توجه به سلیقه افراد درجات مختلفی دارد، همچنین پیشنهاد می گردد از محل هایی خرید قهوه خود را انجام دهید که دارای محصولات تازه و اصل می باشند چون قهوه اگر تازگی خود را از دست بدهد کیفیت طعم و عطر مناسبی هنگام استفاده نخواهد داشت؛ موارد دیگری که در هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید تاریخ رست قهوه و برچسب سیب سلامت است که نشانه های خوبی برای تشخیص و انتخاب قهوه اصل و غیر تقلبی می باشند.

در انتها باید گفت حتما قهوه جاکوبز را امتحان کنید و از عطر و طعم آن هنگام نوشیدن لذت ببرید، برای خرید انواع دانه های قهوه بصورت خشک و پودری کافی پارس روی لینک کیلیک کنید.

به نوشته امتیاز دهید

5/5
جدیدترین مقالات

جدید ترین مقالات کافی پارس

نژاد های اصلی قهوه
مقالات

نژاد های اصلی قهوه

قهوه عربیکا و قهوه روبوستا نژاد های اصلی قهوه هستند هر یک از این دو گونه، ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فردی دارند که در زیر

ادامه مطلب
اکسسوری‌ های باریستا
مقالات

اکسسوری‌ های باریستا و کافه

اکسسوری‌ های باریستا به مجموعه‌ای از ابزارها و وسایلی اطلاق می‌شود که برای تهیه و سرو قهوه به کار می‌روند.اکسسوری‌ های باریستا به او کمک

ادامه مطلب
فواید قهوه
آموزش‌ها

فواید قهوه چیست؟

قهوه، از گذشته‌های دور تا به امروز جزء محبوب‌ترین نوشیدنی‌های جهان است که به دلایل متعددی مورد توجه افراد قرار گرفته است. علاوه بر طعمی

ادامه مطلب
زیرگونه‌های قهوه
مقالات

منظور از زیرگونه‌های قهوه چیست؟

زیرگونه‌های قهوه تنوع زیادی در دنیای قهوه ایجاد کرده‌اند و هر کدام با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، تجربیات متفاوتی را برای علاقه‌مندان به قهوه فراهم می‌کنند.

ادامه مطلب
تفاوت لاته و کاپوچینو
مقالات

تفاوت لاته و کاپوچینو

لاته و کاپوچینو دو نوع محبوب قهوه هستند که هر کدام با ترکیب‌های مختلفی از قهوه اسپرسو و شیر تهیه می‌شوند. با این حال، این

ادامه مطلب

هر سوالی دارید بپرسید تا مشاوران با شما تماس بگیرند

جشنواره 55% تخفیف (از 1 الی 12 مرداد ماه )

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مشاوره رایگان و ثبت نام