تهران: 09202775857-09962028030/کرج:09941176993

خرید قهوه میکس

خرید قهوه میکس ویژه لایت 70 % عربیکا و 30 %روبوستا

حتما برای شما هم پیش آمده که موقع نوشیدن قهوه با خود فکر کرده اید که شاید بهتر می بود این قهوه ترشی کمتر، کافئین بیشتر یا طعمی اسیدی داشت و آن وقت این به ذهنتان خطور می کند که شاید قهوه ای که تهیه می کنید کیفیت خوبی ندارد یا بخوبی عصاره گیری نمی شود.

اما در واقع مشکل از قهوه نیست، ترکیب قهوه و میکس قهوه است که این تفکرات را و تفاوت در طعم آنها را بوجود می آورد و تنها راه حل برای پیدا کردن طعم قهوه مورد نظرتان blend یا میکس کردن قهوه می باشد؛ اگر در منزل قهوه درست می کنید با کمی سعی و خلاقیت می توانید میکس قهوه را یاد بگیرید و مطابق میل خود قهوه مورد نظرتان را تهیه نمایید یا نسبت به خرید قهوه میکس اقدام کنید.

خرید قهوه میکس

خرید قهوه میکس و یادگیری آن:

میکس قهوه کاری پیچیده و تخصصی می باشد و هرکسی توانایی انجام آن را ندارد، در واقع می توان گفت میکس انواع نوشیدنی های گرم با یکدیگر چالشی مهم در صنعت قهوه است که بسیار مهم می باشد و یادگیری و حرفه ای شدن در آن نیاز به آموزش و تجربه دارد و باعث می شود عطر و مزه قهوه ها از هم متفاوت شود.

همین قضیه باعث افزایش لذت نوشیدن آن می گردد؛ در هر صورت اگر خودتان حوصله انجام این کار را ندارید می توانید نسبت به خرید قهوه میکس از فروشگاه ها و برندهای مختلف انجام دهید.

خرید قهوه میکس و انواع آن:

یکی از مهم ترین عوامل میکس انواع قهوه ها و خرید قهوه میکس میزان مصرف و نوع تهیه قهوه می باشد، میکس قهوه ها براساس سلیقه افراد صورت می گیرد و حتما نتیجه اش رضایت فرد از مزه و طعم درست شده توسط خودشان است؛ بعضی از دوست داران قهوه معتقدند هیچ چیز جز قهوه نباید در فنجان باشد و چیزی به آن اضافه شود اما مشکلی نیست که برای ایجاد طعم و عطر دلخواه خود از دارچین، وانیل، جوز هندی و … استفاده کنید.

این ادویه های خوش عطر و بو می توانند عطر و طعم های موجود در قهوه را دو برابر کنند، همچنین اگر هدفتان حفظ هر چه بیشتر خصوصیات اصلی دانه قهوه در طعم و عطر آن می باشید باید از قهوه با رست لایت تر استفاده نماید تا عطر و طعم قهوه دلپذیر گردد می شود و خصوصیات اصلی دانه را نیز بیشتر حفظ کنید البته شما نمی توانید برای همه میکس ها از قهوه با رست لایت استفاده نمایید.

خرید قهوه میکس

خرید قهوه میکس در طعم های مختلف:

1-اگر میلتان به قهوه ای با طعم شیرین می باشد بهتر است از دان قهوه برزیل و قهوه مکزیک برای میکس استفاده کنید، به حس اولین لحظه و اولین چشیدن قهوه تا قورت دادن آن رضایت اولیه زبانی دهانی گفته می شود.

قهوه هایی که نتوانند این خصوصیت را داشته باشند در اصطلاح به آن پوچ گفته می شود که طعم خوبی هم ندارد، عطر خوش زیاد قهوه کنیا و اتیوپی با بوی میوه ای و گلی مناسب این می باشند تا بتوانند رضایت اولیه زبانی و دهانی را با آنها حس کنید.

2-عطر و طعم بلوبری با دانه قهوه اتیوپی و طعم شکلاتی قهوه برزیل بسیار عالی می شود اما وجود عطر و طعم تنباکویی در قهوه نیکاراگوعه می تواند بر عطر و طعم میوه ای قهوه اتیوپی غالب گردد، با توجه به تجربه باید گفت که قهوه های انتخاب شده برای میکس کردن باید مکمل هم باشند و طعم و عطر یک دیگر را خنثی ننمایند.

3-با ترکیب قهوه کنیا با عطر زیاد و قهوه اتیوپی عطر های میوه ای و گلی است که می تواند رضایت اولیه زبانی و دهانی را به شما دهد، با تمام این گفته ها و معرفی بهترین میکس های قهوه می توانید خرید قهوه میکس را از قهوه فروشی با قهوه با کیفیت انجام دهید.

خرید قهوه میکس

معرفی فروشگاه معتبر کافی پارس برای خرید قهوه میکس:

کافی پارس بزرگترین فروشگاه زنجیره ای قهوه ایران برای خرید قهوه میکس، با تجربه و مهارت و نظرسنجی های فراوان به شما انواع میکس های قهوه را معرفی می کند که هر کدام ازین میکس ها مورد سلیقه افراد متفاوت می باشد و یکی از بهترین های آن قهوه میکس با 70 % قهوه عربیکا و30% قهوه روبوستا می باشد که ترکیب معقول و متداولی می باشد.

قهوه های میکس کافی پارس تهیه شده از بهترین دانه های قهوه با زادگاهی از کشورهای ریو برزیل، اوگاندا، سیدامو اتیوپی، اندونزی و بسیاری کشورهای قابل کشت قهوه می باشند که با فرمولی خاصی در آزمایشگاه های مجهز و با فرمول اختصاصی کافی پارس تهیه می گردد.

خرید قهوه میکس با رست لایت ویژه کافی پارس:

در کافی پارس برای دست یافتن به بهترین طعم و عطر بیشتر و کیفیت عالی از مدرن ترین دستگاه های دسترسی دنیا استفاده و در کارخانه رستری کافی پارس این کار انجام می گیرد، در میکس نامبرده با درصدهای یاد شده، دانه های سبز قهوه رست لایتی می بینند تا بتوانند از طعم و عطر دانه های عربیکا آن استفاده نماید؛ ناگفته نماند این قهوه انتخاب اول و رایج ترین ترکیب برای خرید قهوه میکس می باشد.

خرید قهوه میکس با لایت ویژه کافی پارس:

با خرید قهوه میکس لایت ویژه کافی پارس یک قهوه با طعمی عالی و عطری رویایی نصیبتان می شود، همچنین از دیگر خصوصیات آن اسیدیته و یا ترشی بالا با کافئین پایین، تلخی و کرمای قهوه کمتر نسبت به دیگر قهوه های میکس قهوه می باشد؛ کمتری دارد؛ میکس لایت کافی پارس بیشتر برای افرادی مناسب است که می خواهند با قهوه از مهمانانشان پذیرایی نمایند.

این قضیه پذیرایی از مهمان با این قهوه دو دلیل دارد: اول اینکه افراد اسیدیته و ترشی قهوه را سریع حس می کنند و متوجه می شوند قهوه سرو شده عربیکای بیشتر با قیمت بالاتری نسبت به روبوستا است و اما دلیل دوم این می باشد که می توان بدون پرسش از نوع قهوه از مهمان آن را سرو کرد چون کافئین و تلخی کمی دارد و برای همه افراد با همه نوع ذائقه مناسب می باشد.

خرید قهوه میکس

خرید قهوه میکس لایت ویژه کافی پارس و خصوصیات آن:

1-نژاد دانه قهوه و درصد آنها: 70% عربیکا میکس با 30% روبوستا

2-کشور کشت و پرورش قهوه و نوع رست قهوه: قهوه تولید شده در ریو برزیل با رست مدیوم، سیدامو اتیوپی با رست لایت، اوگاندا و اندونزی با رست مدیوم

3-میزان تلخی: 2 از 5

4-اسیدیته با طعم ترش قهوه میکس: 3 از 5

5-مقدار کافئین: 5/2 از 5

6-آرومای قهوه: ترکیبی از بوی های شیرین، گلی، وانیلی، شیرین، بادام تلخ

7-طعم تداعی کننده: ترکیبی ازطعم های آجیلی، توت، نیشکر، شکلات تلخ

8-وزن بسته های فروشی قهوه خشک: بسته بندی های 500 گرمی

با توجه به توضیحات دادده شده و تقریبا می توان گفت رایج بودن این درصد میکس ویژه قهوه کافی پاس، می توانید نسبت به خرید قهوه میکس ویژه کافی پارس از طریق لینک زیر اقدام فرمایید:

https://coffeepars.com/p/mix-70-arabica-30-robusta/

به نوشته امتیاز دهید

5/5
جدیدترین مقالات

جدید ترین مقالات کافی پارس

نژاد های اصلی قهوه
مقالات

نژاد های اصلی قهوه

قهوه عربیکا و قهوه روبوستا نژاد های اصلی قهوه هستند هر یک از این دو گونه، ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فردی دارند که در زیر

ادامه مطلب
اکسسوری‌ های باریستا
مقالات

اکسسوری‌ های باریستا و کافه

اکسسوری‌ های باریستا به مجموعه‌ای از ابزارها و وسایلی اطلاق می‌شود که برای تهیه و سرو قهوه به کار می‌روند.اکسسوری‌ های باریستا به او کمک

ادامه مطلب
فواید قهوه
آموزش‌ها

فواید قهوه چیست؟

قهوه، از گذشته‌های دور تا به امروز جزء محبوب‌ترین نوشیدنی‌های جهان است که به دلایل متعددی مورد توجه افراد قرار گرفته است. علاوه بر طعمی

ادامه مطلب
زیرگونه‌های قهوه
مقالات

منظور از زیرگونه‌های قهوه چیست؟

زیرگونه‌های قهوه تنوع زیادی در دنیای قهوه ایجاد کرده‌اند و هر کدام با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، تجربیات متفاوتی را برای علاقه‌مندان به قهوه فراهم می‌کنند.

ادامه مطلب
تفاوت لاته و کاپوچینو
مقالات

تفاوت لاته و کاپوچینو

لاته و کاپوچینو دو نوع محبوب قهوه هستند که هر کدام با ترکیب‌های مختلفی از قهوه اسپرسو و شیر تهیه می‌شوند. با این حال، این

ادامه مطلب

هر سوالی دارید بپرسید تا مشاوران با شما تماس بگیرند

جشنواره 55% تخفیف (از 1 الی 12 مرداد ماه )

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مشاوره رایگان و ثبت نام