تهران: 09202775857-09962028030/کرج:09941176993

قهوه 100% عربیکا

قهوه 100% عربیکا کافی پارس (قهوه میکس اسپشیال)

قهوه بعد از آب یکی از پرمصرف ترین نوشیدنی های دنیا به شمار می رود آن هم بخاطر وجود کافئین و خواص و فواید بی نظیر قهوه که برای بدن انسان دارد، البته خاطرتان باشد که در روز بیشاز 400 میلی لیتر قهوه ننوشید چیزی معادل 4 تا 5 فنجان قهوه و مصرف بیش از حد اون امکان اور دوز یا ایجاد خطراتی برای سلامتی بدنتون خواهد داشت.

البته میزان کافئین قهوه ها نیز با هم متفاوتند و این میزان مربوط به قهوه اسپرسو که بسیار غلیظ است می باشد. در ادامه محتوا می خواهیم یکی از محصولات شرکت کافی پارس با نام قهوه میکس اسپشیال را معرفی کنیم و خرید قهوه 100% عربیکا کافی پارس.

درباره کافی پارس:

کافی پارس بزرگترین فروشگاه زنجیره ای در ایران می باشد که در شهرهای بزرگ و کوچک مثل کرج (که نمایندگی اصلی کافی پارس در حال حاضر می باشد)، رشت، اصفهان و … نمایندگی دارد، همچنین لقب بزرگترین بهترین آموزشگاه باریستایی ایران را نیز مال خود کرده است و در آن کلاس های آموزش راه اندازی و مدیریت کافه نیز برگزار می گردد.

همچنین این هلدینگ دارای کارخانه رستری قهوه نیز می باشد که در آن از قهوه ای اصیل و تازه برای رست کردن، تهیه و بسته بندی انواع قهوه استفاده می گردد و شما عزیزان می توانید از طریق سایت کافی پارس قهوه مورد نظر خود را به میزان لازم بصورت خشک یا سفارشی پودر شده براحتی و خیلی آسان سفارش دهید.

خرید قهوه 100%عربیکا کافی پارس:

کافی پارس برای طرفداران قهوه که از آن عطر و طعم فراوان انتطار دارند میکسی اسپشیال از انواع قهوه عربیکا تهیه کرده است، این میکس از دانه های اصیل قهوه که 100 % عربیکا می باشد و محصول بهترین مزارع کشورهای دنیاست با فرمول ویژه کافی پارس ترکیب شده اند؛ کافی پارس با آزمایشگاه مجهز و متخصصین حرفه ای قهوه که دارد بهترین، باکیفیت ترین و خوش طعم ترین میکس ها را تهیه و تولید می نماید و به شما عاشقان قهوه 100% عربیکا تقدیم و ارائه می کند.

 

قهوه 100% عربیکا و خصوصیات آن:

درختان قهوه عربیکا در مناطق کوهستانی یمن، اتیوپی، سودان و گواتمالا کشت و برداشت می شوند، نام گیاهش کافه آ می باشد و درختچه های همیشه سبزی هستند که همکنون غیر از کشورهایی نام برده در نقاط مختلف جهان مثل کشورهای برزیل، کنیا، کلمبیا، اتیوپی، گواتمالا، سوماترا پرو، کاستاریکا، هُندوراس و … که البته باید دارای شرایط رشد این نوع گونه حساس باشند پرورش داده می شوند.

شرایطی مثل ارتفاعات بالای هزار متر و نوسانات دمایی کم در طول سال، چون عربیکا نسبت به تغییر دما و آفات بسیار آسیب پذیر است و به همین خاطر قهوه 100% عربیکا قیمت بالاتری نسبت به قهوه روبوستا دارند.

قهوه 100% عربیکا

ویژگی های ظاهری قهوه 100% عربیکا:

1-دانه ای تخت و صاف است

2-بیضی شکل تر و کمی بزرگتر از دیگر قهوه ها (به همین خاطر تعداد فنجان های بیشتری برای استفاده از قهوه 100% عربیکا دارید)

3-خط وسط لوبیای دانه انحنا دارد

پرورش درخت قهوه 100% عربیکا:

وقتی که درختچه همیشه سبز عربیکا رشد می کند ممکن است به ارتفاعش به 12 متر هم برسد، این گیاه بخاطر داشتن سیستم انشعاب باز، برگ هایش یکنواخت به عنوان یک برگ براق سبز رنگ بزرگ می شوند، هر کدام از گل های درختچه قهوه 100% عربیکا به ده خوشه کوچک با قطر 10 میلی متر تقسیم می‌شود.

درختچه عربیکا همیشه گرده افشانی می کند و این یعنی دانه‌های قهوه تفاوت کمی نسبت به میوه هایی که سالانه رشد می‌کنند دارند و به همین خاطر این نوع دانه قهوه از ثابت ترین محصولات در نوع خود می باشد.

گل و میوه گیاه قهوه 100% عربیکا:

-این قهوه خاص و بومی اتیوپی بوده ولی اکنون پیدا کردنش در اتیوپی خیلی سخت است.

-قهوه 100% عربیکا تنها گیاهی از این خانواده می باشد که 44 کروموزومیست.

-چون اولویت رشد این گیاه ارتفاعات بالا و مناطق گرمسیری می باشد موقع فصل بارندگی گل های سفید، زیبا و معطر می‌دهد .

-میوه گیاه عربیکا یا گیلاس قهوه حدود 9 ماه بعد از گلدهی می رسد و دقیقا زمانی است که برداشت باید شروع ‌شود.

-پس از برداشت قهوه، دانه‌ی قهوه‌ فراوری شده برای رست با درجات لایت، مدیوم و دارک ارسال می گردد.

قهوه 100% عربیکا

طعم قهوه 100% عربیکا:

1-عطر و پخش بوی عالی

2-طعم ترش

3-کافئین پایین‌تر قهوه 100% عربیکا در قیاس با قهوه روبوستا

4-قند و چربی بیشتر نسبت به روبوستا

5-۷۵ % قهوه مورد استفاده دنیا

رست میکس اسپشیال قهوه 100% عربیکا کافی پارس:

در کافی پارس از مدرن ترین و مجهزترین دستگاه های رستری دنیا برای رسیدن به عطر، طعم و کیفت ایده آل قهوه 100% عربیکا استفاده می گردد، در این میکس ویژه دانه های سبز قهوه عربیکا رست شکلاتی داده می شوند تا طعم و عطر جذاب تری داشته باشند.

ویژگی های میکس اسپشیال قهوه 100% عربیکا کافی پارس:

میکس اسپشیال قهوه 100% عربیکا قهوه ای خوش عطر با طعمی ترش و میوه ای و شکلاتی همراه با کافئین، تلخی و کرمای کمتر به شما می دهد و مناسب افرادیست که توقعشان از یک فنجان قهوه، طعم و عطر بیشتر است نه کافئین و تلخی؛ بخاطر ویژگی هایی که گفته شد این قهوه برای همه قابل استفاده است و مانعی ندارد.

قهوه 100% عربیکا

قهوه اسپشیال قهوه 100% عربیکا در یک نگاه کلی:

نژاد: قهوه 100% عربیکا

کشور و مزرعه قابل کشت: السالوادور و کلمبیا

نوع رست قهوه: رست شکلاتی لایت، مدیوم و دارک

میزان تلخی: 1 از 5

میزان اسیدیته قهوه: 4 از 5

مقدارکافئین: 5/1 از 5

رایحه: ترکیبی ازبوی های شیرین میوه ای، ادویه ای و کاراملی

آرومای قهوه: طعم شیرین عسل، مرکباتی مثل نارنگی و شکلات

وزن بسته: 500 گرمی

نوع ارائه: به میل شما بصورت خشک یا پودر شده

قهوه 100% عربیکا

پس اگر جزو افرادی هستید که نوشیدن قهوه به روتین زندگیتان تبدیل شده است و با توجه به خواصی که قهوه برای شما دارد مثل ضد سرطان بود، آنتی باکتریال، جلوکیری از بروز بیماری هایی مثل آلزایمر و پارکینسون، مفید برای پوست و مو و ناخن و … نسبت به خوردن آن اقدام می کنید.

پیشنهاد کافی پارس میکس اسپشیال قهوه 100% عربیکا کافی پارس به شماست؛ برای خرید این قهوه خوش عطر و طعم و خاص به لینک ضربه بزنید تا وارد صفحه خریدی راحت شوید: https://coffeepars.com/p/100-mixed-arabica/

به نوشته امتیاز دهید

5/5
جدیدترین مقالات

جدید ترین مقالات کافی پارس

نژاد های اصلی قهوه
مقالات

نژاد های اصلی قهوه

قهوه عربیکا و قهوه روبوستا نژاد های اصلی قهوه هستند هر یک از این دو گونه، ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فردی دارند که در زیر

ادامه مطلب
اکسسوری‌ های باریستا
مقالات

اکسسوری‌ های باریستا و کافه

اکسسوری‌ های باریستا به مجموعه‌ای از ابزارها و وسایلی اطلاق می‌شود که برای تهیه و سرو قهوه به کار می‌روند.اکسسوری‌ های باریستا به او کمک

ادامه مطلب
فواید قهوه
آموزش‌ها

فواید قهوه چیست؟

قهوه، از گذشته‌های دور تا به امروز جزء محبوب‌ترین نوشیدنی‌های جهان است که به دلایل متعددی مورد توجه افراد قرار گرفته است. علاوه بر طعمی

ادامه مطلب
زیرگونه‌های قهوه
مقالات

منظور از زیرگونه‌های قهوه چیست؟

زیرگونه‌های قهوه تنوع زیادی در دنیای قهوه ایجاد کرده‌اند و هر کدام با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، تجربیات متفاوتی را برای علاقه‌مندان به قهوه فراهم می‌کنند.

ادامه مطلب
تفاوت لاته و کاپوچینو
مقالات

تفاوت لاته و کاپوچینو

لاته و کاپوچینو دو نوع محبوب قهوه هستند که هر کدام با ترکیب‌های مختلفی از قهوه اسپرسو و شیر تهیه می‌شوند. با این حال، این

ادامه مطلب

هر سوالی دارید بپرسید تا مشاوران با شما تماس بگیرند

جشنواره 55% تخفیف (از 1 الی 12 مرداد ماه )

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مشاوره رایگان و ثبت نام