تهران: 09202775857-09962028030/کرج:09941176993

انواع قهوه نسکافه

معرفی انواع قهوه نسکافه

این روزها کمتر کسی پیدا می شود که حداقل نوعی از قهوه را در کافه یا منزل ننوشیده باشد حال چه بصورت دم کرده و عصاره گیری شده و یا قهوه فوری؛ مسلما دستگاه های اسپرسوساز هم جا گیرند و هم در همه جا غیر از منزل و کافه قابل استفاده نیستند اما استفاده از قهوه های آماده در همه جا فقط با داشتن یک لیوان آب جوش می تواند برای شما قهوه مورد علاقتان را بسازد؛ در این مقاله می خواهیم به معرفی انواع قهوه نسکافه که یکی از لاین های برند معتبر نستله می باشد و شامل پودر قهوه های آماده می باشد بگوییم و با انواع مختلف آن آشنا شویم، پس با کافی پارس بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای قهوه در ایران و برگذار کننده دوره جامع باریستایی با ارائه مدرک بین المللی تا انتهای مطلب همراه باشید.

قهوه نسکافه چیست؟

نسکافه نوعی قهوه فوری است که فرایند دم آوری آن از قبل انجام شده و بعد بصورت پودر در آمده است و برای نوشیدن آن کافیست یک ساشه کوچک یا یک قاشق از مدل های شیشه ای آن را داخل آب جوش بریزید و پس از هم زدن میل کنید.

نسکافه

انواع مختلف نسکافه:

نسکافه یا همان قهوه فوری، طی یک سری فرایند به پودر تبدیل می‌شود و برای سرو آن نیز فقط نیاز به آب جوش دارید، نسکافه های شرکت نستله در انواع طعم و مزه های مختلف تهیه می گردند و هر یک با طعم و رایحه خاص و منحصر بفردی که دارند، می‌توانند برایتان جذاب باشند.

1-نسکافه گلد:

نسکافه گلد نستله از ترکیب دانه های قهوه عربیکا و کمی دانه های قهوه روبوستا تهیه می‌شود تا نهایتا طعمی غنی بدست بیاید؛ این نوع نسکافه پس از ترکیب دانه های عربیکا و روبوستا به رنگ طلایی برشته می‌شوند که به طعم نهایی ملایم و کاراملی آن کمک می‌کند؛ نسکافه گلد به روش حرارتی و انجماد تهیه می گردد و به همین خاطر، عطر و طعم آن تا آخرین قطره کاملا حفظ می‌شود. این مدل از نسکافه مناسب افرادیست که طعم ملایم قهوه را می پسندند اما نگران نباشید اگر قهوه تلخ می‌خواهید، نستله مدل های متنوع دیگری برای تأمین سلیقه و میل شما دارد.

برای تهیه قهوه فوری با نسکافه گلد به یک فنجان آب جوش که بهتر است تصفیه شده باشد با دمایی که بعد از به جوش آمدن به 80 درجه سانتی گراد رسیده باشد نیاز دارید، خوب یک قاشق چای خوری از پودر را داخل آب جوش بریزید و در صورت تمایل یک حبه قند هم اضافه نمایید تا نسکافه شیرین شود و یا همان طعم خالص و اصیلش را میل کنید.

نسکافه

 

2-نسکافه گلد بدون کافئین:

همان ترکیبات نسکافه گلد را دارد با همان طعم فقط بدون کافئین، نسکافه گلد طی فرایندی کافئینش حذف می‌ گردد و نوع دی کف نسکافه را برای کسانی که علاقه ای به نوشیدن قهوه کافئین دار ندارند درست می کنند یا کسانی که به کافئین آلرژی دارند یا برای سلامتی و معده شان مضر می باشد. نسکافه گلد بدون کافئین از دانه های قهوه عربیکا با کیفیت تهیه می گردد و با روشی علمی و مدرن، کافئین آن حذف شده است؛ قهوه های عربیکای بکار رفته در نسکافه گلد بدون کافئین، به آرامی تفت داده شده اند تا عطر و طعم ملایمی داشته باشند و دارای طعمی کاملا ملایم است و نوشیدن آن باعث بی خوابی نخواهد شد.

نسکافه

3-نسکافه کرم طلایی:

نسکافه کرم طلایی کرمی، مخملی و طلایی با طعمی ابریشمی و نرم به شما هدیه می دهد و از دانه های قهوه با کیفیتی بالا بدست می آید، عطر لطیف و طعم بی نظیر نسکافه کرم طلایی شما را به نوشیدن همیشگی آن عادت می دهد؛ نستله با انتخاب دانه ‌های قهوه خوب برشته‌ شده، حباب های هوای ریز درون هر دانه قهوه‌ را به دام می اندازد و باعث ایجاد کرمای قهوه ضخیم و طلایی روی قهوه می شود.

نسکافه

4-نسکافهNESCAFÉ Cap Colombie:

در تهیه NESCAFÉ Cap Colombie از دانه های 100 % عربیکای بهترین مناطق قهوه در آمریکای جنوبی استفاده می گردد، این قهوه ها برشته می‌شوند تا در نهایت این نسکافه با نام NESCAFÉ Cap Colombie تهیه گردد؛ اگر از قهوه خود انتظار رایحه های طبیعی و شیرین را دارید این مدل نسکافه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. دانه ‌های قهوه عربیکای با کیفیت که این قهوه فوری عالی و تک را می سازد، توسط کشاورزان محلی در ارتفاعات استوایی منطقه Huila کلمبیا کشت و رشد داده می شوند؛ این نسکافه طعمی آبدار، لذیذ و رایحه ای بهشتی دارد که تجربه ای لذت بخش از قهوه را به شما می‌دهد.

نسکافه

5- نسکافه آلتا ریتا:

با تیره ترین رنگ نسکافه که اسمش نسکافه آلتا ریتا می باشد و طعمی دودی و غنی دارد آشنا شوید، برای تهیه این مدل از قهوه فوری از دانه های عربیکای 100 % کوهستانی از بهترین مناطق قهوه در آمریکای لاتین استفاده می‌ گردد و آنها را دارک رست می کنند تا به طعم و مزه ای غنی و تلخ برسند.

نسکافه

6-نسکافه کافی میکس3 در 1 (Mixes):

نسکافه میکس در مدل 3 در 1 تولید می‌شود و در ترکیبات آن از قهوه، شکر و شیر استفاده شده است؛ نسکافه 3 در 1 مخلوطی از قهوه، خامه و شکر در یک کیسه یا ساشه کوچک تک نفره می باشد و قهوه ای شیرین و سفید با آب جوش به شما می دهد، این مدل طعم ملایم و عطری دلنشین دارد و شاید بتوان گفت بخاطر طعم خوب و راحتی در تهیه این مدل قهوه بشود به آن لقب بهترین نوع نسکافه را داد.

نسکافه

7-نسکافه رژیمی کافی میکس 2 در 1 :

کافی میکس نسکافه بدون قند 2 در 1 رژیمی، شامل پودر قهوه بدون شکر و خامه است و کافئین موجود در آن منجر به حس نشاط و شادابی و کم خوابی در فرد می شود و می توانید با خیال راحت از کالری پایین و رژیمی بودنش استفاده نمایید؛ این مدل هم معمولا بصورت ساشه ای می باشد.

نسکافه

8-نسکافه آماده برای خوردن (Ready to Drink):

یکی دیگر از انواع نسکافه نستله، نسکافه Ready to Drink است که برای نوش جان کردن این نسکافه سرد و غنی، کافیست آن را تکان دهید و از مزه ملایم و خامه ای که دارد بصورت خنک لذت ببرید؛ نسکافه Ready to Drink در اشکال مختلف قوطی، پاکتی، بطری های پلاستیکی و شیشه ای و در طعم های گوناگون موجودند و برای استفاده و نوشیدن در دانشگاه، مدرسه، مسافرت، محل کار و بیرون از منزل یک گزینه مناسب هستند.

نسکافه

9-نسکافه گلد اسپرسو:

نسکافه ای تهیه شده از دانه های قهوه 100 % عربیکا نسکافه گلد اسپرسو می باشد، این مدل از نسکافه کافئین بالایی ندارد ولی دارای طعمی غنی و قوی می باشد؛ پودر نسکافه گلد اسپرسو در ترکیب با آب جوش، کرمایی مخملی بوجود می آورد و مناسب کسانیست که دستگاه اسپرسو ساز ندارند و با عطر و طعمی که دارد می تواند جایگزینی برای قهوه اسپرسو باشد.

نسکافه

10-نسکافه کلاسیک مدل فورته:

نسکافه کلاسیک در مقایسه با نسکافه گلد دارای عطر و طعمی سنگین تر و بادی قهوه غلیظ تری می باشد، کافئین نسکافه کلاسیک مقداری بالاست و به همین خاطر مزه کمی تلخ دارد که البته اذیت کننده نمی باشد؛ ناگفته نماند مدل های نسکافه گلد و کلاسیک بین ایرانی ها محبوب تر از باقی مدل ها می باشند.

نسکافه

بهتر است این را بدانید نسکافه شرکت نستله مدل های زیاد دیگری با طعم های گوناگون دارد که مهم ترینشان در این مقاله گفته شد، خوب حال که با قهوه های فوری نسکافه آشنا شدید اگر جزو آن گروه از افرادی هستید که معمولا خواب می مانید یا دیر بیدار می شوید یا دوست دارید در ماشین، در را رفتن به سر کار و یا در پشت میز کارتان در عرض 1 تا 2 دقیقه قهوه مورد علاقتان را آماده و بنوشید ایده آل ترین گزینه را پیدا کرده اید، تبریک! همچنین توصیه می گردد برای اطلاع از شرایط عالی و منحصر بفرد نمایندگی کافی پارس روی لینک ضربه بزنید.

به نوشته امتیاز دهید

5/5
جدیدترین مقالات

جدید ترین مقالات کافی پارس

نژاد های اصلی قهوه
مقالات

نژاد های اصلی قهوه

قهوه عربیکا و قهوه روبوستا نژاد های اصلی قهوه هستند هر یک از این دو گونه، ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فردی دارند که در زیر

ادامه مطلب
اکسسوری‌ های باریستا
مقالات

اکسسوری‌ های باریستا و کافه

اکسسوری‌ های باریستا به مجموعه‌ای از ابزارها و وسایلی اطلاق می‌شود که برای تهیه و سرو قهوه به کار می‌روند.اکسسوری‌ های باریستا به او کمک

ادامه مطلب
فواید قهوه
آموزش‌ها

فواید قهوه چیست؟

قهوه، از گذشته‌های دور تا به امروز جزء محبوب‌ترین نوشیدنی‌های جهان است که به دلایل متعددی مورد توجه افراد قرار گرفته است. علاوه بر طعمی

ادامه مطلب
زیرگونه‌های قهوه
مقالات

منظور از زیرگونه‌های قهوه چیست؟

زیرگونه‌های قهوه تنوع زیادی در دنیای قهوه ایجاد کرده‌اند و هر کدام با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، تجربیات متفاوتی را برای علاقه‌مندان به قهوه فراهم می‌کنند.

ادامه مطلب
تفاوت لاته و کاپوچینو
مقالات

تفاوت لاته و کاپوچینو

لاته و کاپوچینو دو نوع محبوب قهوه هستند که هر کدام با ترکیب‌های مختلفی از قهوه اسپرسو و شیر تهیه می‌شوند. با این حال، این

ادامه مطلب

هر سوالی دارید بپرسید تا مشاوران با شما تماس بگیرند

جشنواره 55% تخفیف (از 1 الی 12 مرداد ماه )

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مشاوره رایگان و ثبت نام