تهران: 09202775857-09962028030/کرج:09941176993

خرید قهوه ساز

راهنمایی برای خرید قهوه ساز

کار روزانه برای بسیاری افراد با یک فنجان قهوه داغ آغاز می شود. به همین دلیل ما تعداد بسیار زیادی قهوه ساز را بررسی کرده ایم و سعی بر آن داریم که بهترین قهوه ساز را به شما معرفی کنیم. اگر قصد خرید قهوه ساز دارید، خبر های خوبی در این مقاله برای شما داریم. تحقیقات نشان می دهد که شما می توانید یک فنجان قهوه با کیفیت عالی با قهوه سازی دم کنید که قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است.

در این مقاله ما با بررسی مدل های بسیار با کیفیت از ارزانترین تا گرانترین قیمت پرداخته ایم. با بالا رفتن قیمت قابلیت های ویژه ای مانند، نمایشگر های تعاملی، قابلیت برنامه ریزی، جزئیات فولاد ضد زنگ، استحکام، قابلیت تنظیم زمان دم کردن، غلاف های حرارتی و سایر زنگ ها و سوت هایی را که می توانید در محدوده های درجه حرفه ای پیدا کنید، مشاهده خواهید کرد.

سوالی که قصد پاسخگویی به آن را داریم، عبارت است از: قهوه ساز مناسب برای شما چیست؟ بهتر است بگوییم که قهوه ساز مناسب برای هر کسی با توجه به عادت های نوشیدنی، نحوه مصرف قهوه و ویژگی هایی که می خواهید روی آن سرمایه گذاری کنید، باید انتخاب شود.

در ادامه نکاتی را که بهتر است قبل از خرید قهوه ساز بدانید و یک سری جزئیات مهم را بررسی می کنیم. همچنین، ویژگی های بهترین قهوه ساز موجود در بازار و کیفیت قهوه ساز های قطره ای و قهوه ساز های سرد را توصیف می کنیم. دانستن این نکات به شما کمک می کند که انتخاب های خود را به مدل هایی محدود کنید که بهترین عملکرد و قابلیت اطمینان را برای شما ارائه می دهد.

خرید قهوه ساز

هنگام خرید قهوه ساز باید به چه نکاتی توجه کنید؟

در حال حاضر قهوه ساز های با کیفیت بالا و قیمت مناسب در بازار در دسترس است. زمانی که قهوه ساز شما دارای آپشن های اضافی است، در بیشتر موارد نیازمند پرداخت هزینه اضافی نیز هستید. اما بسته به نحوه مصرف قهوه، ممکن است به آن آپشن های اضافی نیازی نداشته باشید. بنابراین شما می توانید برای یک انتخاب صحیح سوالات زیر را از خود بپرسید.

  • چقدر قهوه می نوشید؟

خرید قهوه ساز مدل قطره ای 1 فنجانی یا یک دستگاه تک سرویس ممکن است برای نوشیدنی های انفرادی مناسب باشد. آیا مصرف قهوه شما بیشتر از یک فنجان در روز است؟ انتخاب یک دستگاه قطره چکان اتوماتیک با اندازه بزرگتر با یک کارآف یا یک مخزن خود سرویس احتمالا برای شما گزینه بهتری است. با خرید قهوه ساز مدل بزرگتر می توانید بین 10 تا 12 فنجان قهوه در روز دم کنید.

  • هر چند وقت قهوه می نوشید؟

اگر در طول روز بسیار کم قهوه می نوشید، با خرید قهوه ساز با یک مدل لیوان یا قفسه عایق که به گرم ماندن و حفظ طعم تازه قهوه برای ساعت ها به شما کمک می کند، بهترین انتخاب خود را داشته باشید. توجه کنید که کارآف های حرارتی گزینه بی نقصی در هنگام کار کردن نیستند.

  • آیا می خواهید برای خرید قهوه ساز خود را برنامه ریزی کنید؟

اگر پروسه درست کردن قهوه در صبح ها برای شما کاری خسته کننده و وقت گیر است، با خرید قهوه ساز قابل برنامه ریزی می توانید زمانی که مشغول آماده شدن هستید آن را تنظیم کرده و به طور خودکار حجم زیادی قهوه آماده داشته باشید. یکی از ویژگی های بعضی از انواع قهوه ساز اتوماتیک این است که به صورت خودکار خاموش می شوند.

خرید قهوه ساز

بررسی فضا، دما و دوام برای خرید قهوه ساز

هنگام خرید قهوه ساز باید ارتفاع و همچنین عرض و عمق آن را در نظر بگیرید. طبق بررسی های انجام شده تمام دستگاه های قهوه ساز می توانند در زیر کابینت های بالایی در آشپزخانه قرار بگیرند. اما بسته به محل قرارگیری کابینت ها، ممکن است لازم باشد قهوه ساز را از روی دیوار بیرون بکشید تا دریچه آن کاملا باز شود و بتوانید مخزن را پر کنید.

از دیگر نکاتی که باید موقع خرید قهوه ساز در نظر بگیرید این است که دوست دارید قهوه را در چه دمایی مصرف کنید. برخی از مدل های قطره ای و غلاف حالت های «دم کردن حالت یخ و سرد» را ارائه می کنند. این مدل قهوه ساز می تواند نوشیدنی شما را در 15 دقیقه یا حتی کمتر حاضر کند. طرفداران قهوه سرد واقعی می توانند یک قهوه ساز دستی سرد را انتخاب کنند. با این روش برای آماده شدن قهوه سرد باید مدت زمان بیشتری را منتظر بمانید، اما قهوه دم شده شما کاملا متمرکز و سرد است.

در این راهنمای خرید قهوه ساز به شما آموزش داده می شود که برای اطمینان از دوام قهوه ساز در ابتدا با کارشناسان ما در مورد معتبر ترین مارک های قهوه ساز مشورت کنید که از قابلیت های پیش بینی شده قهوه ساز و رضایت افرادی که از آن استفاده کرده اند مطمئن شوید.

معرفی انواع قهوه ساز

همه انواع قهوه ساز برای همه افراد دوست دار قهوه گزینه مناسبی نیست. در این راهنمای خرید قهوه ساز استراتژی های تخصصی از Consumer Reports در مورد نحوه انتخاب بهترین قهوه ساز مناسب با نیاز شما آورده شده است.

  1. قهوه سازهای قطره ای

با خرید قهوه ساز قطره ای به کمک چکه کن خودکار، شما می توانید یک محفظه را با آب پر کنید. همچنین قهوه را در یک سبد دارای فیلتر قرار می دهید و با فشار دادن یک سوئیچ آب درون آن گرم شده و از داخل قابلمه عبور می کند.

  1. قهوه سازهای تک سرو

این مدل قهوه ساز آب را از طریق یک بسته کوچک، یا یک کپسول با پوسته سخت، وارد می کنند. این نوع دستگاه نسبت به دیگر انواع گران تر است، زیرا قیمت غلاف ها از دانه های آسیاب شده یا کامل بیشتر است.

خرید قهوه ساز

  1. قهوه سازهای Cold-Brew

این دستگاه قهوه ساز از آب سرد یا دمای اتاق استفاده می کند و در نهایت قهوه ای غلیظ را تحویل می دهد. پس از آن لازم است این قهوه غلیظ را با آب داغ رقیق کنید.

  1. قهوه ساز 1 تا 2 لیوان قطره ای

این نوع قهوه ساز برای تولید مقادیر کمتر قهوه طراحی شده است و به صورت قطره ای یا غلاف عرضه می شود. مدل دوم قهوه ساز از یک آداپتور برای نگهداری زمین استفاده می کند.

خرید قهوه برای قهوه ساز

بهتر است توجه داشته باشید خرید قهوه با کیفیت می تواند به شما کمک کند تا با هر نوع قهوه سازی بهترین طعم قهوه را تجربه کنید به همین دلیل باید برای خرید قهوه بهترین فروشگاه ها را انتخاب کنید که مطمئن باشید قهوه ای که خریداری می کنید تازه می باشد و عطر و طعم آن ماندگاری بالایی داشته باشد.

برای خرید قهوه باید دانه های قهوه را به خوبی بشناسید. دانه های قهوه به طور کل دو نوع قهوه روبستا و قهوه عربیکا می باشد که هر کدام طعم و عطری متفاوت دارند و میزان کافئین در قهوه و بسته به میزان استفاده از هر کدام از آن ها متفاوت می باشد به همین دلیل باید تفاوت بین قهوه عربیکا و روبستا را به خوبی بشناسید تا به راحتی بتوانید انتخاب کنید.

یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه ها برای خرید قهوه سایت اینترنتی کافی پارس می باشد که شما می توانید با کمک کارشناسان بهترین نوع قهوه را مطابق با ذائقه خودتان خریداری کنید همچنین می توانید برای خرید حضوری قهوه به نمایندگی های کافی پارس که در سراسر ایران افتتاح شده اند مراجعه کنید و با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع قهوه را برای خود خریداری کنید.

به نوشته امتیاز دهید

5/5
جدیدترین مقالات

جدید ترین مقالات کافی پارس

نژاد های اصلی قهوه
مقالات

نژاد های اصلی قهوه

قهوه عربیکا و قهوه روبوستا نژاد های اصلی قهوه هستند هر یک از این دو گونه، ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فردی دارند که در زیر

ادامه مطلب
اکسسوری‌ های باریستا
مقالات

اکسسوری‌ های باریستا و کافه

اکسسوری‌ های باریستا به مجموعه‌ای از ابزارها و وسایلی اطلاق می‌شود که برای تهیه و سرو قهوه به کار می‌روند.اکسسوری‌ های باریستا به او کمک

ادامه مطلب
فواید قهوه
آموزش‌ها

فواید قهوه چیست؟

قهوه، از گذشته‌های دور تا به امروز جزء محبوب‌ترین نوشیدنی‌های جهان است که به دلایل متعددی مورد توجه افراد قرار گرفته است. علاوه بر طعمی

ادامه مطلب
زیرگونه‌های قهوه
مقالات

منظور از زیرگونه‌های قهوه چیست؟

زیرگونه‌های قهوه تنوع زیادی در دنیای قهوه ایجاد کرده‌اند و هر کدام با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، تجربیات متفاوتی را برای علاقه‌مندان به قهوه فراهم می‌کنند.

ادامه مطلب
تفاوت لاته و کاپوچینو
مقالات

تفاوت لاته و کاپوچینو

لاته و کاپوچینو دو نوع محبوب قهوه هستند که هر کدام با ترکیب‌های مختلفی از قهوه اسپرسو و شیر تهیه می‌شوند. با این حال، این

ادامه مطلب

هر سوالی دارید بپرسید تا مشاوران با شما تماس بگیرند

جشنواره 55% تخفیف (از 1 الی 12 مرداد ماه )

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مشاوره رایگان و ثبت نام