تهران: 09202775857-09962028030/کرج:09941176993

قهوه اسپرسو در درمان زود انزالی

تأثیر قهوه اسپرسو در درمان زود انزالی

در این مقاله می خواهیم به بررسی قهوه اسپرسو در درمان زود انزالی بپردازیم یکی از شایع ترین مشکلات، به نام زود انزالی در آقایان که در زندگی مشترک آنها بسیار تأثیرگذار می باشد و موجب سردی روابط جنسی و عاطفی و در بسیاری موارد به جدایی می انجامد. راهکارهای فراوانی برای رفع این مشکل وجود دارد چه دارویی، چه خوراکی.

ولی کافی پارس در این مبحث از تأثیر قهوه اسپرسو در درمان زود انزالی و بالا بردن کیفیت رابطه جنسی خواهد گفت و به شما آقایان و خواننده عزیز کمک خواهد کرد تا زندگی بهتر و شادتری داشته باشید، از شما می خواهیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

از دلایل شایع زود انزالی در آقایان که رنج سنی خاصی هم ندارد و ممکن است فرد جوان یا میانسال باشد، داشتن استرس های زیاد کاری، کمبود وقت برای انجام امور که باز به استرس می انجامد.

انرژی کافی برای داشتن رابطه جنسی در انتهای روز، مصرف زیاد و مداوم غذاهایی با طبع سرد، مصرف فراوان غذاهای آماده و فست فودها که حاوی روغن های پالم دار هستند، استفاده از مشروبات الکلی به‌صورت مکرر، استعمال دخانیات به‌صورت روزانه، مشکلات قلبی و عروقی و نامنظمی جریان خون و تپش قلب و اعتیاد به مواد مخدر و خیلی موارد دیگر مثل بیماری هایی نظیر چربی بالا، کلسترول خون و دیابت باعث ایجاد این اتفاق می شود.

قهوه اسپرسو کافی پارس اینجاست تا به شما برای درمان این مشکل بزرگ کمک کند. بعد از مطالعه این مقاله از شما درخواست می کنیم مقاله خواص قهوه اسپرسو برای مردان را حتماً مطالعه نمایید.

 

تأثیر قهوه اسپرسو در درمان زود انزالی

قهوه اسپرسو در درمان زود انزالی آقایان

قهوه اسپرسو از جمله مواردی است که دوستان و پزشکان و حتی طبیبان طب سنتی برای درمان و رفع زود انزالی به هم پیشنهاد می دهند، زیرا قهوه باعث افزایش تستسترون در بدن مرد می شود که یک عامل حیاتی برای ایجاد رابطه جنسی زن و مرد می باشد.

همچنین نوشیدن مستمر و روزانه  قهوه اسپرسو، جریان و فشار خون را در بدن شما سریع تر می کند و با بهبود جریان گردش خون در بدن باعث ایجاد نعوظ و استمرار آن در مردان خواهد شد تا بتوانند رابطه ای طولانی تر و پایدارتر از قبل با پارتنر خود داشته باشند. قهوه اسپرسو در طب سنتی نیز مصرف بالایی دارد که برای بهبود بیماری ها از گذشته تا به امروز استفاده می شود.

قهوه اسپرسو شامل دو ترکیب طبیعی و جادویی برای رفع مسئله زود انزالی در آقایان است که وجودشان باعث عملکرد جنسی بهتر در ایشان می شود، این دو ماده موجود در قهوه کافئین و نیتریک اکساید می باشند که هر دو در افزایش توانایی جنسی مرد، نعوظ قوی تر و پایدار تر و مستمرتر و عملکرد جنسی بهتر تأثیر بسزایی دارند. کافئین ماده مؤثری برای ایجاد آرامش در مغز می باشد و نیتریک اکساید ماده اصلی کمک کننده به نعوظ می باشد.

آموزش باریستایی

اگر حداقل روزی دو فنجان قهوه اسپرسو کافی پارس را به‌ صورت همیشگی مصرف نمایید می توانید سال ها از این ویژگی های خوبش نیز بهره مند شوید و رابطه های جنسی خوبی را داشته باشید و با قهوه اسپرسو در درمان زود انزالی خود قدمی بردارید تا درمانی همیشگی داشته باشید. خرید اینترنتی راحت و آسان از سایت کافی پارس را فراموش نکنید.

قبل از داشتن رابطه و برای کم کردن استرس خود می توانید به کافی پارس بروید و یک قهوه اسپرسوی دلچسب نوش جان کنید و یا در منزل با شریک جنسی خود قهوه اسپرسو آماده کنید و بنوشید و از استرس خود برای زود انزالی کم کنید و آماده یک رابطه جنسی خوب شوید، عطر و طعم قهوه اسپرسو در درمان زود انزالی تاثیر بسیاری دارد  و موادی که در آن وجود دارد به شما کمک می کند تا رابطه جنسی خود را بهبود ببخشید و رضایت خود و همسرتان را جلب کنید.

پس از نوشیدن روزانه و همیشگی قهوه اسپرسوی کافی پارس غافل نشوید. ناگفته نماند که کافئین موجود در قهوه اسپرسو میل جنسی در زنان را نیز بیدار و تقویت می کند. حتماً مقاله مربوط به خواص قهوه بر زنان را نیز مطالعه فرمایید.

 قهوه اسپرسو در درمان زود انزالی

با توضیحات داده شده و ارزش و کارایی قهوه اسپرسو تأثیر آن در رفع زود انزالی در آقایان و بهبود رابطه جنسی، پیشنهاد می کنیم از همین امروز نوشیدن حداقل دو فنجان قهوه اسپرسو را در برنامه غذایی و روزانه خود جای دهید تا هم از استرستان کم شود و هم دچار تنش های عصبی نشوید اما توجه داشته باشید برخی افراد آلرژی به قهوه اسپرسو دارند بنابراین باید مصرف آن را با قهوه ای دیگر جایگزین کرده و یا مصرف قهوه اسپرسو را برای درمان زود انزالی در آقایان به حداقل برسانند.

همچنین می توانید از شمع ها، عود و وارمرهایی که عطر قهوه دارند و تداعی نوشیدن و بوییدنش را ایجاد می کنند در اتاق خواب خود استفاده و یک حس جنسی عالی را بیشتر نمایید. سایت کافی پارس با انواع قهوه های خشک، فله ای و کیلویی در خدمت شما عزیزان می باشد و می توانید یک خرید آسان و راحت اینترنتی را با ما تجربه نمایید.

در این مقاله متوجه شدید که قهوه اسپرسو با موادی که در خود جای داده است یعنی کافئین و نیتریک اکساید و ترشح تست سترون در بدن شما آقایان و افزایش خون‌رسانی و سریع شدن گردش خون و نعوظ مناسب، هم به شما اعتماد به نفس کافی می دهد و هم از استرستان کم می کند، بنابر این می توانید پیش از مراجعه به پزشک و انجام کارهای عجیب و غریب و خوردن مواد محرکی که کارایی آنها فقط چند ساعت است و درمان نمی کنند به نوشیدن قهوه اسپرسو کافی پارس روی بیاورید.

به نوشته امتیاز دهید

5/5
جدیدترین مقالات

جدید ترین مقالات کافی پارس

ماشین اسپرسو
مقالات

همه چیز درباره ماشین اسپرسو

ماشین اسپرسو (Espresso machine) یک وسیله‌ی خاص برای تهیه‌ی قهوه است. این دستگاه با استفاده از فشار بالا، قهوه را از زبانه‌های خود عبور داده و

ادامه مطلب

هر سوالی دارید بپرسید تا مشاوران با شما تماس بگیرند

جشنواره 50% تخفیف (1 الی 11 اردیبهشت)

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مشاوره رایگان و ثبت نام