تهران: 09202775857-09962028030/کرج:09941176993

قهوه گلد

خواص و فواید قهوه گلد

قهوه گلد در واقع افزوده جدیدی به دنیای قهوه است. قهوه طلا برای کسانی جایگزین مناسبی محسوب می شود که به دنبال افزایش کافئین قهوه هستند بدون اینکه مقدار تلخی قهوه مانند رست هاشی سنتی افزایش یابد. در بعضی مواقع، قهوه گلد را با رست بلوند اشتباه می گیرند، اما قهوه طلایی دسته بندی خاص خود را دارد.

خرید بهترین قهوه گلد از برند کافی پارس

قهوه گلد کافی پارس

همه چیز درباره خواص و فواید قهوه گلد

آیا قهوه طلا برتری نسبت به دیگر انواع قهوه دارد؟ قهوه طلا برای کسانی که قهوه می نوشند و با اثرات اسیدی موجود در قهوه دست و پنجه نرم کرده اند یا می خواهند طعمی نرم تر و بدون تلخی را تجربه کنند، گزینه مناسب تری است. برتری قهوه گلد زمانی مشخص می شود که شما به دنبال چیزی به غیر از لاته معمولی هستید یا اینکه ناراحتی معده شما را اذیت می کند ولی نمی خواهید قهوه را کنار بگذارید.

 

در ابتدا به بررسی این موضوع می پردازیم که قهوه گلد چیست؟ و شامل چه چیزی می شود؟ در واقع، قهوه طلا بین طیف قهوه سفید و قهوه برشته سبک قرار می گیرد. قهوه طلا یک قهوه بسیار سبک و حتی سبک تر از قهوه بلوند محسوب می شود. قهوه گلد تقریبا شبیه به چای با رنگ طلایی است.

این فنجان دمنوش طلایی، اسیدیته کم همراه با طعمی لذیذ را به شما نوید می دهد. نکته مهم در مورد قهوه طلا این است که با وجود سطح کافئین بالاتر، باعث اضطراب در افراد نمی شود. تلخی کم قهوه طلا، آن را به انتخابی متمایز برای دوستداران چای نیز بدل کرده است. نکات مهم و ارزشمندی در مورد قهوه گلد وجود دارد که آن را به گزینه ای بسیار دوست داشتنی بین دوستداران قهوه تبدیل کرده است.

 قهوه گلد

تفاوت قهوه گلد با دیگر انواع قهوه

قهوه گلد، قهوه ای است که به آرامی برشته شده، طعمی بسیار لذیذ دارد و همچنان آن انرژی را که از فنجان قهوه صبحگاهی خود انتظار دارید، به شما می دهد. در واقع، تفاوت بین قهوه طلایی و قهوه معمولی در سطح برشته شدن قهوه است. کمتر برشته شدن قهوه طلا در نهایت منجر به قهوه ی کم اسید می شود که برای معده ملایم تر و برای احساس چشایی شما نرم تر است.

فرایند و تفاوت برشته کردن قهوه گلد به این صورت است که این قهوه در دمای پایین تر و در مدت زمان کوتاه تری نسبت به دیگر انواع رست قهوه برشته می شود. این مدل برشته شدن منجر به کاهش اسیدیته قهوه می شود و در عین حال، تمام فواید قهوه را حفظ می کند.

در زمینه تفاوت طعم، برخی معتقد اند که طعم قهوه طلا بیشتر شبیه به یک چای غلیظ است تا قهوه، این ویژگی در واقع، قهوه گلد را به یک جایگزین عالی قهوه برای کسانی تبدیل می کند که تلخی قهوه را دوست ندارند. احتمالا برای شما جالب است که بدانید قهوه طلا به عنوان لطیف ترین و صاف ترین قهوه شناخته می شود.

به این ترتیب که فرآیند برشته کردن سبک، قهوه گلد را به یک قهوه صاف تعریف می کند و منجر به یک فنجان قهوه خوشمزه بدون سوختگی یا تلخی قهوه با رست تیره می شود. به علاوه این موارد، اسیدیته پایین قهوه طلا باعث می شود که نهایت یک فنجان قهوه با طعمی ملایم داشته باشید.

 قهوه گلد شامل دو نوع طلای اصلی و ترکیبی است. نوع ترکیبی قهوه طلا در طعم های مختلفی مانند نارگیل، وانیلی و شکلاتی وجود دارد. قهوه گلد با کیفیت بالا دارای طعمی کاملا طبیعی است تا بتواند طعم ملایم رست را حفظ کند.

 قهوه گلد

خواص قهوه گلد برای سلامتی

قهوه گلد بسیاری از مزایای سلامتی قهوه مانند، کاهش خطر ابتلا به سرطان، بهبود عملکرد کبد و افزایش طول عمر را حفظ می کند و یک سری مزایای قابل توجه نیز به آن ها اضافه می کند. اما سوال قابل اهمیت این است که آیا قهوه طلا سالم تر است؟ در پاسخ باید بگوییم که قهوه طلا یک گزینه سالم برای هر کسی است که به دنبال یک تجربه قهوه ملایم تر و نرم تر است.

در حقیقت، فرایند برشته شدن سبک قهوه گلد آن را به گزینه ای حتی سالم تر از قهوه های سنتی تبدیل می کند. در اینجا برخی از مزایای سلامتی قهوه طلا را توضیح می دهیم:

  1. قهوه گلد، اثر ملایمی بر دستگاه گوارشی بدن دارد. شکایت رایج مصرف کنندگان قهوه، درد روده و رفلاکس اسید معده است. سطح برشته شده قهوه طلا به این معنی است که شما یک دمنوش با اسید کم می نوشید که بدون ناراحتی معده، کافئین مورد نیاز را به شما می دهد.
  2. قهوه گلد انرژی و تمرکز را افزایش می دهد. این قهوه نسبت به رست متوسط قهوه معمولی، کافئین بیشتری دارد که منجر به افزایش وضوح ذهنی می شود.
  3. قهوه طلا برای کاهش وزن گزینه مناسبی است. قهوه سیاه معمولی متابولیسم بدن را افزایش می دهد، اما قند ها و خامه های اضافه شده به آن می تواند آن فنجان قهوه را به یک بمب کالری تبدیل کند. قهوه گلد به خودی خود لذیذ و روان است، بنابراین برای داشتن یک طعم عالی به هیچ افزودنی نیاز نخواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله قهوه برای لاغری را مطالعه کنید.

 قهوه گلد

نحوه انتخاب قهوه با کیفیت بالا

محتوای کافئین موجود در قهوه گلد نسبت به دیگر انواع دمنوش های قهوه بیشتر است، زیرا برای مدت زمان کوتاهی برشته شده است. امروزه با وجود کیسه های قهوه فوری شما می توانید قدرت قهوه و مقدار کافئین را بر اساس ترجیحات خود آسان کنید.

به این ترتیب که اگر دوست دارید در نهایت دمنوش سبک تری داشته باشید، کیسه قهوه خود را برای مدت زمان کمتری خیس کنید. اگر به کافئین بیشتری نیاز دارید، دمنوش های سرد قهوه گلد را امتحان کنید.

شما می توانید قهوه با کیفیت عالی را با روش های خاصی انتخاب کنید. در ادامه روش هایی که به شما کمک می کند را خواهیم گفت.

  • مارک هایی را انتخاب کنید که از مواد ارگانیک برای تولید محصولات خود استفاده می کنند.
  • به دنبال دانه های تک و اصل باشید.
  • طعم با طراوت قهوه را بچشید. یک قهوه عالی طراوت خود را تا 12 ماه حفظ می کند.
  • قهوه نباید حاوی مواد افزودنی باشد.
  • خودداری از خوردن قهوه با اسیدیته بالا.

حمایت از برند هایی که دانه های اصل تهیه می کنند و عملکردی اخلاقی دارند. همچنین می توانید برای خرید قهوه با کیفیت و طعم اصیل به فروشگاه اینترنتی کافی پارس مراجعه کند و پس از راهنمایی از مشاوران بهترین نوع قهوه را مطابق با ذائقه خود خریداری کنید هم چنین می توانید برای خرید قهوه حضوری به نمایندگی های فعال کافی پارس مراجعه کنید.

به نوشته امتیاز دهید

5/5
جدیدترین مقالات

جدید ترین مقالات کافی پارس

ماشین اسپرسو
مقالات

همه چیز درباره ماشین اسپرسو

ماشین اسپرسو (Espresso machine) یک وسیله‌ی خاص برای تهیه‌ی قهوه است. این دستگاه با استفاده از فشار بالا، قهوه را از زبانه‌های خود عبور داده و

ادامه مطلب

هر سوالی دارید بپرسید تا مشاوران با شما تماس بگیرند

جشنواره 50% تخفیف (1 الی 11 اردیبهشت)

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مشاوره رایگان و ثبت نام