تهران: 09202775857-09962028030/کرج:09941176993

قهوه برای لاغری

بهترین قهوه برای لاغری کدام است؟

لاغری چزی که اکثر افراد برای رسیدن به تناسب اندام بسیار تلاش می کنند و راه های مختلفی را طی می کنند تا به اندام مورد علاقه خود برسند. قهوه برای لاغری مفید است اما چه نوع قهوه ای؟ بهترین زمان برای نوشیدن قهوه برای لاغری چه ساعاتی می باشد؟ چه مقدار قهوه باید در طول روز میل کنید تا بر روی لاغری شما تاثیر گذار باشد؟ و بسیاری سوالات متفاوت که برای استفاده قهوه برای لاغری پرسیده می شود. برای رسیدن به تناسب اندام اول از هر چیزی باید رژیم غذایی مناسبی داشته باشید تا شرایط جسمانی و سلامتی همیشگی داشته باشید.

متخصصان تغذیه به این باور رسیده اند که روزانه نوشیدن قهوه اسپرسو می تواند سطح انرژی را بالا برده و حس گرسنگی را کاهش دهد این همان موضوعی است که کمک می کند شما وزن کم کنید. میشه گفت قهوه می تواند از اشتهای کاذب جلوگیری کند و تا زمان های بسیار طولانی شما را سیر نگه دارد. اگر می خواهید از قهوه برای لاغری خود استفاده کنید بهتر است به آن خامه و شکری اضافه نکنید اینگونه می توانید یک نوشیدنی کم کالری و چربی سوز داشته باشید.

قهوه برای لاغری

کدام قهوه سریع تر لاغر می کند؟

طبق تخقیقات، متخصصان به این نتیجه رسیده اند که در بین نواع مواد غذایی محرک ها تاثیر بسیاری بر روی لاغری می کذارند و امروزه انواع مکمل های لاغری وجود دارند که برای لاغری بسیار محبوب شده اند اما تا مواد طبیعی وجود دارد چرا مواد و محرک های شیمیایی را انتخاب کنید.

بنابراین یکی از بهترین محرک ها کافئین می باشد که این ماده را می توانید با نوشیدن قهوه به بدن خود تزریق کنید. محرک های شیمیایی عوارض بسیاری در آینده بر روی بدن شما خواهند گذاشت اما کافئین طبیعی که در قهوه وجود دارد نه تنها برای سلامتی بدن بسیار مفید می باشد بلکه انرژی بدن شما را افزایش داده و باعث سوخت و ساز بالای بدن می شود که در نهایت تناسب اندام را به همراه دارد.

از موادهای موثری که برای کاهش وزن استفاده می شود می توان به محرک هایی چون: کافئین، تئوفیلین، تئوبرومین هستند که در برخی مواد غذایی می توان آن ها را پیدا کرد اما در بهترین نوع آن ها برای لاغری و چربی سوزی کافئین هستند که میزان چربی سوزی آن ها نسبت به باقی بسیار بالاتر است. قهوه دارای کافئین بالایی نسبت به سایر مواد غذایی است به همین دلیل بر تجزیه بافت های چربی و همچنین بالا رفتن سوخت و ساز بدن کمک می کند و تاثیر بسیاری بر لاغری بدن دارد.

قهوه برای لاغری

همه نوع قهوه برای لاغری مفید است اما در صورتی که افزودنی به آن اضافه نشود مانند خامه و شکر و شکلات و … اما در میان قهوه ها بهترین آن ها برای لاغری آن دسته هستند که دارای کافئین بسیار بالایی می باشند و پیشنهادی برای لاغری سریع می باشند.

بهترین نوع قهوه برای لاغری و داشتن انرژی بالا را می توانید از فروشگاه هایی خریداری کنید که قهوه تازه و پرکافئین را به شما عرضه می کنند ما به شما بهترین فروشگاه اینترنتی قهوه کافی پارس را معرفی می کنیم حتی اگر تمایل به خرید حضوری قهوه را دارید می توانید به نمایندگی های فعال کافی پارس در سراسر ایران مراجعه کرده و با کمک مشاوران، بهترین و مناسب ترین نوع قهوه برای لاغری را خریداری کنید.

استفاده قهوه به صورت بلند مدت می تواند اشتهای کاذب شما را از بین ببرد و باعث کم اشتهایی شما به مدت طولانی شود که این موضوع باعث کاهش وزن شما می شود.

بهترین قهوه برای لاغری کدام است؟

همان طور که می دانید دانه های قهوه در دو نوع عربیکا و روبستا هستند که در یکی از مقالات مجله کافی پارس می توانید در مورد خواص قهوه روبستا اطلاعات بیشتری کسب کنید. قهوه عربیکا نوع بهتر از قهوه شناخته شده است که طعم آن بسیار منحصر به فرد می باشد و عطر خاص و دلچسبی دارد. نوع دیگر از قهوه روبستا نام دارد که دارای طعمی تلخ می باشد و تفاوت های بسیاری با قهوه عربیکا دارد این نوع قهوه دارای کافئین بسیار بالایی است و حدود 25 درصد از کل قهوه جهان را در بردارد.

همان طور که گفته شد قهوه برای لاغری باید دارای کافئین بالایی باشد یعنی هر چه کافئین در قهوه بالاتر باشد میزان جواب دهی برای لاغری بیشتر است. بنابراین از بین این دو نوع قهوه، از آنجایی که دانه های روبستا دارای کافئین بیشتری هستند یعنی دو برابر کافئین آن ها بیشتر از عربیکا است پس قهوه روبستا مناسب تر است این نوع قهوه متابولیسم بدن را تقویت کرده و چربی بیشتری را می سوزاند در نتیجه مانع از جذب کالری می شود و کاهش وزن و اشتها را همراه دارد.

قهوه برای لاغری

بهترین زمان خوردن قهوه برای لاغری

اگر می خواهید تناسب اندام را با نوشیدن قهوه داشته باشید باید در کنار آن رژیم غذایی مناسبی را داشته باشید تا تاثیر بسزایی در کاهش وزن تجربه کنید. قهوه با کافئینی که دارد اشتها را کاهش داده و میل به غذا را از شما می گیرد که همین موضوع باعث کالری سوزی و چربی سوزی می شود اما مهمترین اصل آن این است که شما قهوه را در چه زمانی مصرف کنید که به آنچه می خواهید برسید.

اگر فقط یک بار در روز قهوه میل می کنید نباید توقع داشته باشید که لاغر شوید برای کاهش وزن باید قهوه را چندین بار در طول روز استفاده کنید و فواصل ان را طولانی کنید تا اشتهای شما را از بین ببرد و میل به خوردن وعده های غذایی از شما گرفته شود البته نه اینکه هیچ چیزی میل نکنید بلکه به درستی و به اندازه غذایتان را بخورید تا قدمی برای لاغری برداشته باشید.

قهوه برای لاغری

متخصصان تغذیه می گویند در روز باید 4 فنجان و نه بیشتر قهوه میل کنید و اگر قصد لاغری دارید اما نمی توانید در هر جایی به قهوه دسترسی داشته باشید حداقل میزان استفاده از ان را به دو فنجان برسانید و نه کمتر از آن. بهترین زمان برای استفاده قهوه قبل از شروع فعالیت های بدنی می باشد مثلا قبل از شروع ورزش بهتر است 30 دقیق ه قبل یک فنجان قهوه استفاده کنید. زمان های مناسب برای افرادی که می خواهند 4 فنجان قهوه خود را در طول روز میل کنند:

  • به هنگام صرف صبحانه فنجان اول خود را میل کنید
  • قبل از خوردن ناهار فنجان دوم را میل کنید
  • فنجان سوم را نوعی عصرانه بدانید
  • فنجان چهارم را قبل از میل کردن شام بنوشید ولی توجه داشته باشید که حداقل فاصله آن با استراحت و خوابیدنتان باید 3 ساعت فاصله داشته باشد.

به نوشته امتیاز دهید

5/5
جدیدترین مقالات

جدید ترین مقالات کافی پارس

ماشین اسپرسو
مقالات

همه چیز درباره ماشین اسپرسو

ماشین اسپرسو (Espresso machine) یک وسیله‌ی خاص برای تهیه‌ی قهوه است. این دستگاه با استفاده از فشار بالا، قهوه را از زبانه‌های خود عبور داده و

ادامه مطلب

هر سوالی دارید بپرسید تا مشاوران با شما تماس بگیرند

جشنواره 50% تخفیف (1 الی 11 اردیبهشت)

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مشاوره رایگان و ثبت نام