تهران: 09202775857-09962028030/کرج:09941176993

اجاره مجوز کافی شاپ

نحوه گرفتن اجاره مجوز کافی شاپ

امروزه قهوه جز اصلی تقریبا تمام کشور ها و فرهنگ ها در سراسر جهان محسوب می شود. همچنین با قدردانی از نوشیدنی های قهوه دست ساز، فروشگاه های زنجیره ای قهوه و اجاره مجوز کافی شاپ، در حال افزایش است. در ایالات متحده، سه چهارم کل کافئین مصرفی، قهوه است. در حال حاضر، با افزایش نیروی کار ترکیبی، افراد بیشتری به دنبال مکان هایی برای شروع یک بیزینس به عنوان مثال، اجاره مجوز کافی شاپ هستند.

اجاره مجوز کافی شاپ

اجاره مجوز کافی شاپ امکان پذیر است؟

دانستن این نکته شاید جالب باشد که در سال 2021 جست و جو های گوگل برای «اجاره مجوز کافی شاپ» افزایش قابل توجهی داشته است. به این ترتیب، فرصتی واقعی برای همه افراد وجود دارد که یک کافی شاپ با ویژگی های خاص و منحصر به فرد مخصوص خود را باز کنند.

این امکان وجود دارد که کافه دلخواه شما یک فضای اجتماعی برای گردهمایی فریلنسر ها باشد یا کافه ای باشد که به ترکیبات و دانه های قهوه غنی و با کیفیت خود از سراسر جهان افتخار می کند.

در این مرحله، همه آن چیزی که بین شما و تبدیل شدن به یک باریستای موفق وجود دارد، این سوال است: هزینه افتتاح یک کافی شاپ چقدر است؟ چگونه می توانم مجوز کافی شاپ بگیرم؟ آیا امکان اجاره مجوز کافی شاپ وجود دارد؟ ما در این مقاله تمام هزینه های راه اندازی یک کافی شاپ را بررسی می کنیم.

تمام هزینه های عملیاتی مورد انتظار را به شما ارائه می کنیم تا در ایجاد یک طرح تجاری کافی شاپ سفارشی به شما کمک کنیم. ما با ارائه و بررسی هزینه های مالی افتتاح و اجاره مجوز کافی شاپ به شما کمک می کنیم که به راحتی برنامه ریزی کنید و کافی شاپ رویایی خود را افتتاح کنید.

میانگین هزینه افتتاح کافی شاپ

در مقایسه با هزینه های افتتاح یک رستوران، هزینه افتتاح کافی شاپ بسیار کمتر است، اما به عوامل مختلفی نیز بستگی دارد. با توجه به نوع کافه ای که شما قصد راه اندازی آن را دارید، هزینه افتتاح کافی شاپ متفاوت است. به عنوان مثال، اگر شما قصد راه اندازی یک کافی شاپ فقط مرتبط با محصولات حرفه ای قهوه را دارید، با زمانی که می خواهید کافه ای با ترکیب کتابفروشی افتتاح کنید، هزینه های شما متفاوت خواهد بود.

در صورتی که شما قصد اجاره مجوز کافی شاپ داشته باشید و بخواهید کار خود را در شعبه های متنوع گسترش دهید، سرمایه اولیه شما برای افتتاح کافی شاپ متفاوت خواهد بود. میانگین هزینه افتتاح کافی شاپ بین 80000 تا 300000 دلار است. اما هزینه باز کردن یک ون یا کیوسک قهوه حدود 60000 دلار و در پایین ترین حد ممکن است.

یکی از گزینه های شما برای تخمین دقیق هزینه افتتاح کافی شاپ با هدف تامین سرمایه مالی، بررسی هزینه ها بر اساس هر متر مربع است. با توجه به تورم موجود در اقتصاد، قیمت ها و روند خرید املاک و مستغلات به سرعت تغییر می کند.

قیمت تقریبی هر متر مربع هر سال متفاوت از سال دیگر است. در سال 2021 برای ساخت یک کافی شاپ کاملا جدید و تک طبقه، برای یک متر مربع حدود 300 تا 400 دلار در نظر گرفته شده است.

شما برای هزینه اجاره مجوز کافی شاپ و مکانی که می خواهید کافی شاپ را در آن راه اندازی کنید، باید حدود 2000 تا 12000 دلار بودجه اختصاص دهید. اما برای این کار در ابتدا باید در نظر بگیرید که نیاز به چند متر مربع فضای کافی شاپ دارید. حداقل متراژ کافی شاپ برای شما چقدر است.

اجاره مجوز کافی شاپ

طراحی کسب و کار برای مجوز کافی شاپ

برای به حداقل رساندن هزینه ها و اجاره مجوز کافی شاپ می توانید از کافه های کوچک شروع کنید و بعد آن را گسترش دهید. شما می توانید در نظر بگیرید که چه مکان هایی ارزان تر هستند و کسب و کار خود را از آن ها شروع کنید. به عنوان مثال، اجاره مجوز کافی شاپ در حومه شهر برای شما هزینه کمتری را به دنبال خواهد داشت.

هنگام شروع طراحی کسب و کار برای اجاره مجوز کافی شاپ در ابتدا باید نکات مختلفی را در نظر بگیرد. آیا شما به دنبال یک کافی شاپ دنج و شلوغ هستید؟ یا یک محیط مینیمال و شیک را ترجیح می دهید؟ قدم اول این است که شما باید ایده ها و دیدگاه های خود در مورد یک کافی شاپ ایده آل را تعریف کنید. به این ترتیب، یک الگوی کسب و کار را طراحی کنید.

هیچ عدد دقیقی برای تخمین هزینه افتتاح و اجاره مجوز کافی شاپ وجود ندارد. اما شما باید قبل از شروع هر کاری، هزینه های مورد انتظار برای شروع کسب و کار یک کافی شاپ را ترسیم کنید. شما باید تعیین کنید که لازم است چه هزینه هایی برای افتتاح این بیزینس بپردازید و برنامه ریزی کنید که چگونه آن هزینه ها را پرداخت کنید.

توجه به این نکته ضروری است که برای همه این هزینه ها نیازی به نقدینگی ندارید. در واقع، وام ها، اجاره ها و کمک های مالی مختلفی وجود دارد که شما می توانید هزینه های راه اندازی اولیه خود را تا حد ممکن کاهش دهید. برای شروع تخمین هزینه های راه اندازی کافی شاپ، می توانید از یک چک لیست استفاده کنید. به این ترتیب شما می توانید بودجه مورد نیاز برای اجاره مجوز کافی شاپ را برنامه ریزی کنید.

اجاره مجوز کافی شاپ

تفکیک هزینه های راه اندازی کافی شاپ

  1. آب و برق: یکی از مهم ترین هزینه های موجود، هزینه های آب و برق مصرفی است.
  2. مکان: بهترین مکان موجود برای افتتاح کافی شاپ ها معمولا مکان های پر جمعیت است. امروزه با افزایش افرادی که از هر کجا و با برنامه های انعطاف پذیر کار می کنند، تقاضا برای کافی شاپ هایی که دارای فضا های کاری و مکان های راحت برای شرکت در جلسات کاری ارائه می دهند، همچنان افزایش می یابد.
  3. طراحی داخلی: در واقع، دکوراسیون داخلی کافی شاپ و مبلمان می تواند فضای فوق العاده ای از یک کافی شاپ را بسازد و حتی آن را به یک برند رستورانی نمادین تبدیل کند. این ویژگی در نهایت یک کافی شاپ پاپ آپ را می سازد که طرفداران خاص خود را دارد.
  4. تجهیزات کافی شاپ.
  5. هزینه های قبل از افتتاح.
  6. بازاریابی، نام تجاری و کالا.
  7. سرمایه راه اندازی رستوران و صندوق های اضطراری در حال انجام.
  8. طراحی بیرونی و فضای باز.
  9. هزینه های سازمانی و توسعه.
  10. خدمات حرفه ای.
  11. تکنولوژی.
  12. هزینه غذا.
  13. کارکنان + مدیریت.
  14. حق امتیاز.

به نوشته امتیاز دهید

5/5
جدیدترین مقالات

جدید ترین مقالات کافی پارس

نژاد های اصلی قهوه
مقالات

نژاد های اصلی قهوه

قهوه عربیکا و قهوه روبوستا نژاد های اصلی قهوه هستند هر یک از این دو گونه، ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فردی دارند که در زیر

ادامه مطلب
اکسسوری‌ های باریستا
مقالات

اکسسوری‌ های باریستا و کافه

اکسسوری‌ های باریستا به مجموعه‌ای از ابزارها و وسایلی اطلاق می‌شود که برای تهیه و سرو قهوه به کار می‌روند.اکسسوری‌ های باریستا به او کمک

ادامه مطلب
فواید قهوه
آموزش‌ها

فواید قهوه چیست؟

قهوه، از گذشته‌های دور تا به امروز جزء محبوب‌ترین نوشیدنی‌های جهان است که به دلایل متعددی مورد توجه افراد قرار گرفته است. علاوه بر طعمی

ادامه مطلب
زیرگونه‌های قهوه
مقالات

منظور از زیرگونه‌های قهوه چیست؟

زیرگونه‌های قهوه تنوع زیادی در دنیای قهوه ایجاد کرده‌اند و هر کدام با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، تجربیات متفاوتی را برای علاقه‌مندان به قهوه فراهم می‌کنند.

ادامه مطلب
تفاوت لاته و کاپوچینو
مقالات

تفاوت لاته و کاپوچینو

لاته و کاپوچینو دو نوع محبوب قهوه هستند که هر کدام با ترکیب‌های مختلفی از قهوه اسپرسو و شیر تهیه می‌شوند. با این حال، این

ادامه مطلب

هر سوالی دارید بپرسید تا مشاوران با شما تماس بگیرند

جشنواره 55% تخفیف (از 1 الی 12 مرداد ماه )

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مشاوره رایگان و ثبت نام