تهران: 09202775857-09962028030/کرج:09941176993

قهوه اسپرسو جاکوبز

5 ویژگی قهوه اسپرسو جاکوبز Jacobs

قهوه اسپرسو جاکوبز یکی از محصولات برند جاکوبز است که به عنوان یک محصول با کیفیت و البته معروف نیز در بازار شناخته می شود. این برند محصولات دیگری نیز مانند قهوه فوری تولید می کند. اما شاید برای شما سوال باشد که قهوه اسپرسو جاکوبز محصول کدام کشور است؟

در واقع جاکوبز برندی آلمانی است که ابداع کننده آن یک جوان ۲۶ ساله به نام یوهان جاکوبز بوده است. در واقع ایده تولید قهوه فوری برای پاسخگویی به نیاز مشتریان در زمان کمتر باعث شد که این فرد قهوه فوری با برند جاکوبز را تولید کند. بسیاری از قهوه های فوری نیز در زمان یوهان جاکوبز در بازار موجود بودند.

اما نکته مهم نبود عطر و طعم اصیل در این قهوه ها بود که باعث نارضایتی در مشتریان می شد. امروزه برند جاکوبز محصولات مختلفی مانند قهوه فوری، کپسول اسپرسو، فیلتر کافی، قهوه اسپرسو جاکوبز و … را تولید می کند. برندی که در کشور های اروپایی و همچنین خاورمیانه بسیار شناخته شده است و می‌توان آن را در میان برند های شناخته شده دیگر بسیار محبوب دانست.

قهوه اسپرسو جاکوبز

ویژگی های قهوه اسپرسو جاکوبز

در نظر داشته باشید که این برند امروزه توانسته بسیاری از مشتریان را با توجه به محصولاتی که تولید می کند، از خود راضی نگه دارد. مشتریانی که نوشیدن یک فنجان قهوه اسپرسو جاکوبز را به هر نوع قهوه دیگری ترجیح می دهند. انواع قهوه های جاکوبز به صورت پودری بسته بندی می شوند و در ظرفیت های متفاوتی مانند ۵۰ گرم، ۹۵ گرم، ۲۰۰ گرم و … به بازار و مشتریان عرضه می گردند.

از ویژگی های محصولات برند جاکوبز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قهوه های این برند در مدت زمان کوتاهی آماده می شوند.
  • قهوه جاکوبز در بسته بندی های کم و البته متنوعی تولید می گردند.
  • پودر های قهوه جاکوبز در هر مدلی که باشند دارای عمر طولانی هستند.
  • انواع قهوه برند جاکوبز نه تنها در سراسر کشور های اروپایی بلکه در بسیاری از کشور های دیگر نیز به کیفیت و اصیل بودن شناخته می شوند.
  • عطر و طعم انواع قهوه جاکوبز توانسته است بسیاری از مشتریان را به خود جذب کند.
  • و …

در واقع قهوه اسپرسو جاکوبز در سه فرآیند تهیه می شود. این سه فرآیند به ترتیب به صورت انجماد، خشک کردن اولیه و در آخر خشک کردن ثانویه می باشند. همین فرآیند ها باعث می‌ شوند که قهوه های برند جاکوبز نسبت به سایر انواع قهوه ها دارای خصوصیاتی مانند ماندگاری بالا و طعمی منحصر به فرد باشند.

در واقع قهوه های فوری برند جاکوبز که به صورت پودر قهوه به بازار مشتریان عرضه می شوند، با فرآیندی به نام فرآیند فریز درای قابل نوشیدن می باشند.

قهوه اسپرسو جاکوبز مونارک یا کرونانگ؟

قهوه جاکوبز مونارک و کرونانگ که در واقع یک محصول محسوب می شوند و در کشور های مختلف به این دو نام شناخته می شوند. تفاوتی که در میان این دو قهوه وجود دارد تنها به کشور های عرضه کننده آن ها است. مونارک در واقع نام همین قهوه است که در کشور های روسیه و ایتالیا عرضه می شود، در حالی که همین قهوه با نام کرونانگ در کشور های دیگر عرضه می گردد.

شما برای استفاده از قهوه اسپرسو جاکوبز کافی است که این قهوه را در آب جوش حل و میل کنید. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به قهوه خود افزودنی یا سیروپ و یا شیرین کننده اضافه می کنید، برای این قهوه ها کافی میت و شکر می توانند انتخاب های مناسبی باشند.

در نظر داشته باشید که بسیاری از مردم ترجیح می دهند قهوه اسپرسو جاکوبز را با یک افزودنی میل کنند. به این دلیل که این قهوه بدون افزودنی و یا صورت اصیل طعمی بسیار تلخ دارد. اگر شما هم تحمل بالایی برای تلخی قهوه ندارید، می توانید از شیرین کننده هایی که گفته شد استفاده کنید.

قهوه اسپرسو جاکوبز

 قهوه جاکوبز شب و روز یا کرونات گلد؟

یکی دیگر از انواع قهوه های اسپرسو جاکوبز به نام جاکوبز شب و روز شناخته می شود. در واقع این نوع قهوه برای آن دسته افرادی مناسب است که ممکن است در خواب شبانه دچار اختلال شوند. این قهوه از آنجایی که تقریبا دارای میزان کافئین صفر درصد است حتی در خواب روز نیز هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

در واقع افرادی که برای خواب خود نگران هستند و ممکن است با مصرف قهوه دچار اختلال در خواب شوند اما از طرفی به نوشیدن قهوه نیز علاقه مند می باشند می توانند از قهوه اسپرسو جاکوبز شب و روز استفاده کنند. در نظر داشته باشید که جاکوبز محصولات خود را با کیفیت بالایی در این دسته بندی های متنوع به بازار مشتریان عرضه می کند.

یکی دیگر از انواع محصولات قهوه اسپرسو جاکوبز به نام کرونات گلد شناخته می شود. قهوه ای با کافئین کمتر که در واقع تجربه یک طعم آروماتیک و ملایم را به شما می دهد. در نظر داشته باشید که این قهوه به نسبت کرونانگ یا مونارک دارای کافئین کمتری است.

قهوه‌ شب و روز دارای هیچ کافئینی نمی باشد و کرونات گلد نسبت به آن دارای کافئین بالاتری است. این مورد برای افرادی که حساسیت بالایی در خواب خود دارند توصیه نمی شود. این قهوه با توجه به فرآیند های خاصی که تهیه می شود دارای طعم مطلوبی از نظر تلخی و گس بودن است.

قهوه اسپرسو جاکوبز سه در یک

یکی دیگر از انواع قهوه اسپرسو جاکوبز مدل سه در یک آن است که با توجه به دقت بالایی در فرآیند تولید، تهیه می شود. در نظر داشته باشید که این مدل قهوه جاکوبز از دانه های قهوه تیره و متوسط تولید می شود. در واقع دانه های قهوه را به صورت سفارشی رست می‌کنند و نتیجه، قهوه ای با طعم اسیدی سبک است. در واقع قهوه سه در یک دارای رایحه ای فوق العاده و عالی می باشد که می تواند برای هر فردی خوشایند به نظر برسد.

هر کدام از مدل های قهوه که در پاراگراف های قبلی توضیح داده شد دارای مشتریان خاص خود هستند. جاکوبز یک برند جهانی  است که از محبوبیت بسیاری در میان قهوه خور های حرفه ای و حتی مبتدی برخوردار است. در نظر داشته باشید که محصولات این برند به سراسر دنیا صادر می شوند.

اما شما باید خرید خود را از یک فروشگاه معتبر و حرفه ای در این زمینه انجام دهید. برند کافی پارس یکی از برند های معروف در زمینه تولید و عرضه انواع پودر قهوه در مدل های مختلف و بسته بندی به بازار و مشتریان است. برای خرید محصولات این برند و همچنین برند هایی که توسط این مجموعه به کشور وارد می شوند می توانید از طریق سایت فروشگاهی برند کافی پارس اقدام نمایید.

 

به نوشته امتیاز دهید

5/5
جدیدترین مقالات

جدید ترین مقالات کافی پارس

نژاد های اصلی قهوه
مقالات

نژاد های اصلی قهوه

قهوه عربیکا و قهوه روبوستا نژاد های اصلی قهوه هستند هر یک از این دو گونه، ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فردی دارند که در زیر

ادامه مطلب
اکسسوری‌ های باریستا
مقالات

اکسسوری‌ های باریستا و کافه

اکسسوری‌ های باریستا به مجموعه‌ای از ابزارها و وسایلی اطلاق می‌شود که برای تهیه و سرو قهوه به کار می‌روند.اکسسوری‌ های باریستا به او کمک

ادامه مطلب
فواید قهوه
آموزش‌ها

فواید قهوه چیست؟

قهوه، از گذشته‌های دور تا به امروز جزء محبوب‌ترین نوشیدنی‌های جهان است که به دلایل متعددی مورد توجه افراد قرار گرفته است. علاوه بر طعمی

ادامه مطلب
زیرگونه‌های قهوه
مقالات

منظور از زیرگونه‌های قهوه چیست؟

زیرگونه‌های قهوه تنوع زیادی در دنیای قهوه ایجاد کرده‌اند و هر کدام با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، تجربیات متفاوتی را برای علاقه‌مندان به قهوه فراهم می‌کنند.

ادامه مطلب
تفاوت لاته و کاپوچینو
مقالات

تفاوت لاته و کاپوچینو

لاته و کاپوچینو دو نوع محبوب قهوه هستند که هر کدام با ترکیب‌های مختلفی از قهوه اسپرسو و شیر تهیه می‌شوند. با این حال، این

ادامه مطلب

هر سوالی دارید بپرسید تا مشاوران با شما تماس بگیرند

جشنواره 55% تخفیف (از 1 الی 12 مرداد ماه )

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مشاوره رایگان و ثبت نام