تهران: 09202775857-09962028030/کرج:09941176993

قهوه ساز خانگی

راهنمای خرید قهوه ساز خانگی

افرادی که برای گذراندن روز خود به قهوه وابسته هستند، بهترین استفاده را از قهوه ساز خانگی می برند. قهوه ساز وسیله ای است که قهوه را به صورت خودکار برای شما دم می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قهوه را با مقداری آب در قهوه ساز بریزید. به این ترتیب، زمانی که از خواب بیدار می شوید، قهوه شما آماده است.

بهترین قهوه ساز آن است که قهوه ای با کیفیت را با مقدار تلخی مناسب، خیلی سریع دم می کند. اما ممکن است قهوه ساز فوری برای بعضی از طرفداران قهوه که هر نوع قهوه ای را به قهوه فوری ترجیح می دهند، خوشایند نباشد. برای اینکه قهوه شما طعم خوبی داشته باشد، تا حد زیادی به اندازه و نوع قهوه ای که در قهوه ساز استفاده می کنید بستگی دارد. اگر هر روز صبح عادت به خوردن قهوه دارید، مطمئنا قهوه ساز خانگی ارزش پول شما را دارد.

قهوه ساز خانگی

عواملی که هنگام خرید قهوه ساز باید در نظر گرفت!

قبل از خرید قهوه ساز خانگی ویژگی های زیر را در نظر بگیرید:

  1. ظرفیت: قهوه ساز خانگی بر اساس ظرفیت به دو نوع تقسیم می شوند. اولین نوع قهوه سازی است که می توانید در آن یک فنجان قهوه درست کنید. دومین نوع قهوه ساز بر اساس ظرفیت، این قابلیت را دارد که برای چندین نفر قهوه دم کند. ظرفیت قهوه ساز کاملا به نیاز شما بستگی دارد.
  2. قهوه ساز قابل برنامه ریزی: قهوه ساز قابل برنامه ریزی دستگاهی است که دارای کلید روشن/خاموش خودکار است. به این معنی که پس از بیدار شدن از خواب، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را روشن کنید و قهوه شما در کمترین زمان آماده خواهد شد.
  3. کارآف حرارتی: کارآف آن قسمتی از قهوه ساز است که قهوه شما را ذخیره می کند. اگر قهوه ساز خانگی شما دارای یک کارآف حرارتی باشد، قهوه ذخیره شده گرم می ماند و هر زمان که بخواهید می توانید آن را بنوشید.
  4. کنترل دم: به کمک این قابلیت میتوانید قهوه دم کرده قوی یا قهوه کم دم درست کنید.
  5. آسیاب: اگر دوست دارید قهوه تازه بنوشید، لازم است دانه های قهوه خود را آسیاب کنید. وجود آپشن آسیاب در قهوه ساز خانگی این امکان را به شما می دهد که دانه های قهوه را هر زمان که لازم دارید آسیاب کنید. یکی از معایب آسیاب این است که شما باید آن را به طور منظم تمیز کنید و این امر باعث می شود که هزینه های تعمیر و نگهداری آن بالا برود.
  6. فیلتر آب: قهوه ساز های دارای فیلتر آب، طعم قهوه را بهبود می بخشند.

قهوه ساز خانگی

بهترین برندهای قهوه ساز خانگی

قهوه ساز خانگی فیلیپس HD7431/20 700، یکی از شرکت های کمکی رویال فیلیپس هلند است، این شرکت ادعا می کند که سیاست های پیشرو در زمینه فناوری سلامت دارد و بر بهبود سلامت مردم و ارائه نتایج بهتر برای مشتریان خود تمرکز می کند. قهوه‌ساز 700 واتی Philips HD7431/20 دارای یک نازل چرخش عطر و یک ویژگی توقف قطره‌ای است.

قهوه ساز خانگی فیلیپس دارای یک طراحی کاملا شیک است. این دستگاه دارای یک نازل چرخش عطری است که قهوه فیلتر را با قهوه موجود در پارچ به طور یکنواخت مخلوط می کند. مزیت اصلی این قهوه ساز این است که دارای ویژگی توقف قطره ای است، به این معنی که می توانید هر زمان که بخواهید دم کردن قهوه را متوقف کنید.

نگهداری و تمیز کردن این قهوه ساز آسان است، زیرا تمام قطعات این قهوه ساز قابل شست و شو در ماشین ظرفشویی می باشد. از دیگر امکانات قهوه ساز خانگی فیلیپس عبارت است از:

  • طراحی شیک.
  • برای کار به 700 وات برق نیاز دارد.
  • نازل چرخشی عطر.
  • قابلیت توقف قطره ای.
  • کلید برق LED روشن.
  • نگهدارنده فیلتر قابل جدا شدن.
  • ظرفیت 0.6 لیتر.
  • زمان دم کردن 10 دقیقه است.
  • 2 سال گارانتی.

قهوه ساز خانگی

قهوه ساز قطره ای Preethi Cafe Zest CM210 دارای نشانگر سطح آب به همراه دسته کرومی است. این قهوه ساز خانگی دارای المنت حرارتی 450 وات است به همین دلیل قهوه را بسیار سریع دم می کند. همچنین دارای یک فیلتر میکرو ریز است که در برابر حرارت بسیار مقاوم است و از پلاستیک مرغوب ساخته شده است. از دیگر امکانات این قهوه ساز عبارت است از:

    • نشانگر سطح آب.
    • سیستم ضد چکه.
    • فیوز حرارتی حساس به حرارت.
    • دستگیره کروم.
    • برای کار به 450 وات برق نیاز دارد.
    • فیلتر میکروفن.
    • عنصر گرمایش سنگین.
    • 1 سال گارانتی محصول.

به نوشته امتیاز دهید

5/5
جدیدترین مقالات

جدید ترین مقالات کافی پارس

نژاد های اصلی قهوه
مقالات

نژاد های اصلی قهوه

قهوه عربیکا و قهوه روبوستا نژاد های اصلی قهوه هستند هر یک از این دو گونه، ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فردی دارند که در زیر

ادامه مطلب
اکسسوری‌ های باریستا
مقالات

اکسسوری‌ های باریستا و کافه

اکسسوری‌ های باریستا به مجموعه‌ای از ابزارها و وسایلی اطلاق می‌شود که برای تهیه و سرو قهوه به کار می‌روند.اکسسوری‌ های باریستا به او کمک

ادامه مطلب
فواید قهوه
آموزش‌ها

فواید قهوه چیست؟

قهوه، از گذشته‌های دور تا به امروز جزء محبوب‌ترین نوشیدنی‌های جهان است که به دلایل متعددی مورد توجه افراد قرار گرفته است. علاوه بر طعمی

ادامه مطلب
زیرگونه‌های قهوه
مقالات

منظور از زیرگونه‌های قهوه چیست؟

زیرگونه‌های قهوه تنوع زیادی در دنیای قهوه ایجاد کرده‌اند و هر کدام با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، تجربیات متفاوتی را برای علاقه‌مندان به قهوه فراهم می‌کنند.

ادامه مطلب
تفاوت لاته و کاپوچینو
مقالات

تفاوت لاته و کاپوچینو

لاته و کاپوچینو دو نوع محبوب قهوه هستند که هر کدام با ترکیب‌های مختلفی از قهوه اسپرسو و شیر تهیه می‌شوند. با این حال، این

ادامه مطلب

هر سوالی دارید بپرسید تا مشاوران با شما تماس بگیرند

جشنواره 55% تخفیف (از 1 الی 12 مرداد ماه )

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مشاوره رایگان و ثبت نام