تهران: 09202775857-09962028030/کرج:09941176993

آموزش باریستایی در تهران

بهترین آموزش باریستایی در تهران کجاست؟

یکی از مکان هایی که این روزها در شهرهای کوچک و بزرگ در هر کوچه و خیابان می بینید، حتی در پاساژها و محیط های فرهگی و هنری و گالری ها کافی شاپ می باشد که محلی دل نشین برای قرارهای دوستانه و جمع های خانوادگی و حتی محل سوپرایز برای جشن های تولد و سالگردهای ازدواج می باشد. در توضیح بیشتر باید گفت برخلاف آنچه که می بینیم بجز کسی که سفارش می گیرد یا به آن waiterیا به عام گارسون می گویند افراد بسیاری در پشت صحنه  و بار در حال تهیه و آماده سازی سفارشات شما می باشند که اکثرا آنها را نمی بینید.

به یکی این افراد باریستا گفته می شود که در ادامه به آن بیشتر می پردازیم؛ در این مقاله می خواهیم به توضیح آموزش باریستایی در تهران بپردازیم که امیدواریم توجه شما عزیزان کافی پارسی را جلب کند، پس با ما همراه باشید. باریستاها دورههای سخت و فشرده ای را البته با علاقه فراوان می بینند که بسیار جذاب و دلچسب می باشد و آنها را آماده کار می کند، لینک مورد نظر https://coffeepars.com/barista/ می باشد.

 

بهترین آموزش باریستایی در تهران کجاست؟

 

آموزش باریستایی در تهران و باریستا:

باریستا، کافی من یا قهوه چی کسی است که باید خیلی علاقه به این شغل داشته باشد و حتما دوره های تخصصی طرز تهیه انواع نوشیدنی های گرم و سرد را در آموزشگاه های معتبر دیده باشد، همچنین مدرک معتبر در ایران و حتی بین المللی در دست داشته باشد، البته باید بر اثر تجربه و تمرین و تکرار بسیار حرفه ای و سریع در آماده سازی سفارش شما باشد تا آن را گرم بدستتان برساند تا از نوشیدن آن لذت ببرید. شاید برایتان جالب باشد که این شغل بسیار لذت بخش که نیاز به علاقه فراوان هم دارد در دارای موسسات و مراکز فراوانی برای آموزش باریستایی در تهران دارد و روز به روز در حال گسترش است.

کلاس های آموزش باریستایی در تهران:

در دوره آموزش باریستایی در تهران، تمام علم و مهارت لازمی که برای تبدیل شدن به یک کافی من متخصص نیاز دارید به شما یاد داده می شود و بعد از گذراندن دوره و مدت تعیین شده می توانید یک باریستای حرفه ای و با تسلط کامل بر تهیه انواع نوشیدنی های گرم و سرد بر پایه قهوه اسپرسو حتی دم نوش باشید. ناگفته نماند هر چه زمان می گردد، تنوع قهوه ها و نوشیدنی ها نیز بیشتر می شود چون مردم هر گدام دارای سلیقه و ذائقه متفاوت می باشند که یک باریستای حرفه ای با منویی که مدریریت کافه به کمک او تهیه می کند بتواند از پس تهیه همه آنها بر بیاید و رضایت مشتری ها را جلب کند و آنها از یک مشتری یکباره و عادی به مشتری دائمی تبدیل نماید؛ از این جهت امروزه در همه جای جهان دوره ها و کلاس های بسیاری در مورد باریستایی و آموزشش به عنوان محبوب ترین و کاربردی ترین رشته های حوزه تشریفات برگزار می گردد. برای شرکت در این کلاس ها روی لینک https://coffeepars.com/barista/ضربه بزنید.

مهارت های لازم در آموزش باریستایی در تهران:

یک باریستای حرفه ای باید انواع مواد مورد نیاز در تهیه نوشیدنی ها و به خصوص انواع مختلف قهوه را به خوبی بشناسد و بتواند در صورت نیاز آنها را با هم ترکیب نماید، به علاوه با توجه به کاربرد انواع دستگاه ها، وسایل و تجهیزات مدرن و سنتی در تهیه قهوه و سایر نوشیدنی ها، آشنایی با نحوه استفاده از این تجهیزات از اهمیت بالایی برخوردار است که در آموزش باریستایی در تهران آنها را فرا می گیرد. این روزها با افزایش علاقه و توجه مردم نسبت به نوشیدنی های متنوعی که به سراسر دنیا تعلق دارند، آشنایی با مواد اولیه غیر بومی و روش تهیه این نوع نوشیدنی ها نیز از توانایی های با اهمیت یک باریستای حرفه ای به شمار می آید که می تواند او را از بقیه متمایز کند.

همچنین از آنجایی که مزاج و عادت های غذایی مردم هر کشور با دیگر کشورها تفاوت دارد، یک باریستای متخصص باید بتواند نوشیدنی ها را با مطابق با انتظارات تهیه کند و بنا به لزوم هم در برخی دستور تهیه ها نیز تغییراتی ایجاد نماید که یک امر بسیار طبیعیست. شما می توانید خلاقیت و مهارت را در آموزش باریستایی تهران با شرکت در دوره تخصص آموزش باریستایی تجربه کنید.

بهترین آموزش باریستایی در تهران کجاست؟

 

 

15مهارتی که یک فرد علاقمند در آموزش باریستایی تهران فرا بگیرد:

موارد زیر از جمله کارهای کلی یک باریستای حرفه ای می باشند که در دوره آموزش باریستایی تهران بطور کامل باید آنها را یاد بگیرد:

1-آشنایی کامل با صنعت قهوه

2-شناخت انواع قهوه ها و یادگیری روش های مختلف سرو آنها

3-کسب مهارت بالا در تهیه و سرو انواع قهوه ها

4-مهارت بالا در تهیه و سرو انواع نوشیدنی های گرم مثل دمنوش و جوشانده

5-پیدا کردن تخصص در کار با انواع تجهیزات و دستگاه های مربوط مثل آسیاب قهوه، بلندر و…

6-تسلط کامل بر منوی تعیین شده و توانایی منو نویسی جدید (رسپی)

7-بروز بودن و آگاهی از میل و سلیقه غذایی مردم

8-بکارگیری خلاقیت و ابتکار عمل در سرو انواع نوشیدنی ها

9-داشتن ذوق و سلیقه در دیزاین و طراحی نوشیدنی ها

10-نوآوری و آفریدن مزه های جدید

11-دقت و سرعت عمل در کار

12-مدیریت فضای کار و افراد زیر دست

13-مدیریت، زمانبندی و اولویت بندی سفارش ها

14-رعایت نکات بهداشتی و ایمنی

15-برخورد گرم و صمیمانه با مشتری و تقویت توانایی در شناخت طبع و ذائقه اش

و خیلی موارد دیگرکه همگی از گروه مهارت هایی هستند که یک فرد پیش از شروع شغل باریستایی و کار در کافی شاپ، رستوران، هتل و … باید با شرکت در دوره ها و کلاس های تخصصی آموزش باریستا به صورت حرفه ای و تخصصی فرا گیرد.

با کیلیک روی لینک https://coffeepars.com/barista/ می توانید ازین دوره ها مطلع شوید.

 

فرد کامل آموزش دیده در آموزش باریستایی تهران:

در سرعتی که دنیای مدرن دارد بخاطر بالا بودن سرعت زندگی مردم، میزان استقبال آنها نیز از غذاها، پیش غذاها و نوشیدنی های آماده بسیار بیشتر شده است و این نشان دهنده بازار کار خوب رستوران ها، فست فودها و کافی شاپ های بیرون بر می باشد اما نکته قابل توجه در مورد این شغل ها، رقابتی قابل توجه در آنهاست بعنوان مثال یک کافه برای اینکه بتواند مشتریان خود را حفظ کند و در رقابت با سایر کافه ها بهتر عمل کند پیش از هرچیز به یک باریستای حرفه ای و کارازموده دارد.

در واقع یک باریستای متخصص که آموزشش را به صورت آکادمیک و نزد بهترین اساتید گذرانده باشد می تواند مهم ترین و قلب یک کافی شاپ، رستوران یا هتل مهره حفظ مشتریان و تبدیلشان به مشتریان ثابت و پیشرفت روز افزون و افزایش رونق کسب و کار آن مکان باشد البته به غیر از کافی شاپ ها، رستوران ها و هتل ها،  قهوه خانه ها  و کافی شاپ های دنج و کوپک و tilk away نیز جهت سرو قهوه و نوشیدنی به یک باریستا یا کافه من نیاز دارند حتی شده برای دم کردن یک چای خوب!

مخاطبین آموزش باریستایی در تهران معمولا چه کسانی هستند؟

1-فعالان در حوزه صنایع مواد غذایی و نوشیدنی

2-علاقمندان به یادگیری سرو قهوه و نوشیدنی های گرم و سرد

3-فعالان در حوزه صنعت و تجارت قهوه

4-باریستا هایی که به دنبال افزایش مهارت و پیشرفت کارشان می باشند

5-مدیران و سایر پرسنل کافی شاپ ها، رستوران ها، هتل ها و …

6-علاقمندان به راه اندازی کافه و رستوران

و تمامی دوستداران و عاشقان دانه های خوشبوی قهوه می توانند در لیست مخاطبین دوره آموزش باریستایی تهران قرار بگیرند.

دوره های تخصصی آموزش باریستایی تهران:

دوره های آموزشی تخصصی باریستا معمولا بصورت فشرده و به مدتی کوتاه با تمرینات فراوان و حتی کاراموزی در کافی شاپ ها (البته بصورت رایگان) انجام می گردد و این کار فقط به قصد افزایش مهارت و کسب تجربه آنهاست که بیشتر شامل موارد زیر می شود:

_ تکنیک های لاته آرت و طراحی روی قهوه با حرکت حرفه ای دست

_ کار با دستگاه های نسل سوم دم آوری انواع قهوه

_ درست کردن قهوه های خاص حتی گاهی با سلیقه مشتری

_ دم نوش های خاص با انواع گیاهان معطر و …

 

آموزش باریستایی در تهران

در این مقاله متوجه شدیم اگر عاشق قهوه هستید، شغل باریستایی را دوست دارید، می توانید ساعت های زیادی سرپا بنانید و با سرعت عمل و درست کار کنید اول باید دوره های آموزش باریستایی تهران را بصورت تخصصی و با مدرک معتبر دریافت کنید آنوقت می توان به شما گفت کافی من و سپس برای حرفه ای شدن باید آنقدر تلاش کنید و تجربه و مهارت کسب نمایید، از خود خلاقیت و سرعت و دقت و جدیت در کار نشان دهید تا هر کافی شاپ معروف، رستوران یا هتلی آرزوی کار کردن با شما را داشته باشد. برا یشرکت در کلاس هاس تخصص آموزش باریستاسس تهران روی لینک https://coffeepars.com/barista/ زیر کلیک نمایید و با صحبت کردن با متخصصان و مشاوران کافی پارس از شرایط آن مطلع شوید.

به نوشته امتیاز دهید

5/5
جدیدترین مقالات

جدید ترین مقالات کافی پارس

نژاد های اصلی قهوه
مقالات

نژاد های اصلی قهوه

قهوه عربیکا و قهوه روبوستا نژاد های اصلی قهوه هستند هر یک از این دو گونه، ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فردی دارند که در زیر

ادامه مطلب
اکسسوری‌ های باریستا
مقالات

اکسسوری‌ های باریستا و کافه

اکسسوری‌ های باریستا به مجموعه‌ای از ابزارها و وسایلی اطلاق می‌شود که برای تهیه و سرو قهوه به کار می‌روند.اکسسوری‌ های باریستا به او کمک

ادامه مطلب
فواید قهوه
آموزش‌ها

فواید قهوه چیست؟

قهوه، از گذشته‌های دور تا به امروز جزء محبوب‌ترین نوشیدنی‌های جهان است که به دلایل متعددی مورد توجه افراد قرار گرفته است. علاوه بر طعمی

ادامه مطلب
زیرگونه‌های قهوه
مقالات

منظور از زیرگونه‌های قهوه چیست؟

زیرگونه‌های قهوه تنوع زیادی در دنیای قهوه ایجاد کرده‌اند و هر کدام با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، تجربیات متفاوتی را برای علاقه‌مندان به قهوه فراهم می‌کنند.

ادامه مطلب
تفاوت لاته و کاپوچینو
مقالات

تفاوت لاته و کاپوچینو

لاته و کاپوچینو دو نوع محبوب قهوه هستند که هر کدام با ترکیب‌های مختلفی از قهوه اسپرسو و شیر تهیه می‌شوند. با این حال، این

ادامه مطلب

هر سوالی دارید بپرسید تا مشاوران با شما تماس بگیرند

جشنواره 55% تخفیف (از 1 الی 12 مرداد ماه )

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مشاوره رایگان و ثبت نام